K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pummit:hormonikierukka:
miinukset:
-menkkakrampit laiton jälkeen kesti mulla n. 3 kk.
-tiputteluvuotoa joskus
-iho kuivuu
-kuukautiskierto häipynyt jonneki hornan helevettiin
plussat:
-niukat kuukautiset
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hormoni; ei oo menkkoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin Menee Ohi:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hormoni; ei oo menkkoja![]()
Minusta se on luonnotonta kun ei ole naisella hedelmällisessä iässä kuukautisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mites sitten, kun mulla hormonaalisesta ehkäisystä laukee migreeni, ei siis auta vaikka syön estolääkkeitä.. :/ Vaikuttaako hormoonikierrukka samoin? Itse kanssa miettinyt kierrukan ottamista, mutta en ole varma onko se yhtään parempi vaihtoehto, kuin pillerit..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eli:Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin Menee Ohi:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hormoni; ei oo menkkoja![]()
Minusta se on luonnotonta kun ei ole naisella hedelmällisessä iässä kuukautisia.
No jos tarkoitus on, ettei naisen kuulu tulla raskaaksi, niin miksi sitten pitäisi olla kuukautiset??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mites sitten, kun mulla hormonaalisesta ehkäisystä laukee migreeni, ei siis auta vaikka syön estolääkkeitä.. :/ Vaikuttaako hormoonikierrukka samoin? Itse kanssa miettinyt kierrukan ottamista, mutta en ole varma onko se yhtään parempi vaihtoehto, kuin pillerit..![]()
Oletko syönyt minipillereitä vai pelkkiä yhdistelmäpillereitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulla ei ole ikinä tullut mitään oireita pillereistä mutta niitä en nyt halua syödä enään. Menkkoja ei vielä olekaan, esikoisestakin pysyi 8kk poissa. Olisko se hormoni sit kumminkin mun juttu..menkat ei tosin ole ikinä olleet mitenkään runsaat.