Mulla vuoti alapää 3kk joka pv ja sitten se karmee akne. Myös ovulaatiokivut pahoja.Alkuperäinen kirjoittaja pummit:hormonikierukka:
miinukset:
-menkkakrampit laiton jälkeen kesti mulla n. 3 kk.
-tiputteluvuotoa joskus
-iho kuivuu
-kuukautiskierto häipynyt jonneki hornan helevettiin
plussat:
-niukat kuukautiset
Minusta se on luonnotonta kun ei ole naisella hedelmällisessä iässä kuukautisia.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hormoni; ei oo menkkoja![]()
No jos tarkoitus on, ettei naisen kuulu tulla raskaaksi, niin miksi sitten pitäisi olla kuukautiset??Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin Menee Ohi:Minusta se on luonnotonta kun ei ole naisella hedelmällisessä iässä kuukautisia.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hormoni; ei oo menkkoja![]()
Oletko syönyt minipillereitä vai pelkkiä yhdistelmäpillereitä?Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mites sitten, kun mulla hormonaalisesta ehkäisystä laukee migreeni, ei siis auta vaikka syön estolääkkeitä.. :/ Vaikuttaako hormoonikierrukka samoin? Itse kanssa miettinyt kierrukan ottamista, mutta en ole varma onko se yhtään parempi vaihtoehto, kuin pillerit..![]()
Kyllä se puhdistaakin elimistöä, vastaa kuppausta =)Alkuperäinen kirjoittaja eli:No jos tarkoitus on, ettei naisen kuulu tulla raskaaksi, niin miksi sitten pitäisi olla kuukautiset??Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin Menee Ohi:Minusta se on luonnotonta kun ei ole naisella hedelmällisessä iässä kuukautisia.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hormoni; ei oo menkkoja![]()
Pelkkiä yhdistelmä,mutta kun niitäkään en meinaa muistaa, joten minipillerit olis kai viel huonompi vaihtoehto.. :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko syönyt minipillereitä vai pelkkiä yhdistelmäpillereitä?Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mites sitten, kun mulla hormonaalisesta ehkäisystä laukee migreeni, ei siis auta vaikka syön estolääkkeitä.. :/ Vaikuttaako hormoonikierrukka samoin? Itse kanssa miettinyt kierrukan ottamista, mutta en ole varma onko se yhtään parempi vaihtoehto, kuin pillerit..![]()
Miksi jätät pillerit ja korvaat toisella hormonilla? en tajau.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulla ei ole ikinä tullut mitään oireita pillereistä mutta niitä en nyt halua syödä enään. Menkkoja ei vielä olekaan, esikoisestakin pysyi 8kk poissa. Olisko se hormoni sit kumminkin mun juttu..menkat ei tosin ole ikinä olleet mitenkään runsaat.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel