M
mikä avuksi
Vieras
Tapahtuuko tämmöistä muilla?
Mun mies kuorsaa ja joudun sitä aina öisin tuuppimaan, että lopettais.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:No ei kai kukaan hereillä ollessaan kuorsaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sehän kuorsaa jo ennen ku kunnolla edes nukahtaa!
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:juup...korvatulpat molemmissa korvissa on...silti saa tuuppia.
En tajuu,kai se on joku miesten juttu!!
Alkuperäinen kirjoittaja mikä avuksi:Tapahtuuko tämmöistä muilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Ei kuorsaa mutta inisee ja vikisee ja kuolaa. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Mitä lääkärit voi tehä sille jos ei henki taho kunnolla kulkea nenän kautta?
Mä oon koittanu joskus tolle ukolle puhua että kävis lääkärissä (toisinaan melko pahanhajuisen hengityksenki takia (proput)), mutta ei tuo taho mennä, meinaa vaan että ei sille kuitenkaan mitään voi tehä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Mitä lääkärit voi tehä sille jos ei henki taho kunnolla kulkea nenän kautta?
Mä oon koittanu joskus tolle ukolle puhua että kävis lääkärissä (toisinaan melko pahanhajuisen hengityksenki takia (proput)), mutta ei tuo taho mennä, meinaa vaan että ei sille kuitenkaan mitään voi tehä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:No ei kai kukaan hereillä ollessaan kuorsaa![]()