Kuorsaako muiden miehet unissaan?

• Viestiketjun aloittaja mikä avuksi
  • Ensimmäinen viesti
Ei kuorsaa mutta inisee ja vikisee ja kuolaa. :$ Vissiin ei pysty nukkuessaan kunnolla nenän kautta hengittämään... Noihi ihme vikinöihi ja ähinöihi monesti auttaa se, että tuuppaan sitä vähän, hivenen havahtuu ja vaihtaa asentoa, saattaa loppua siihe.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mikä avuksi:
Tapahtuuko tämmöistä muilla?
Mun mies kuorsaa ja joudun sitä aina öisin tuuppimaan, että lopettais.
Sama juttu täällä.Yleensä kyllä vaihtaa asentoa melko pian kun tuuppasen/vähän potkaisen.

nainen
kyllä kuule naisetki kuorsaa.. ehkei joka yö mutta joskus kuitenkin.. miehet vaan on hyväunisia eivätkä herää tuuppimaan ;)

et ei ole vain miesten juttu vaikka naiset niin väittääkin..

Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!

Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:
Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Mitä lääkärit voi tehä sille jos ei henki taho kunnolla kulkea nenän kautta?
Mä oon koittanu joskus tolle ukolle puhua että kävis lääkärissä (toisinaan melko pahanhajuisen hengityksenki takia (proput)), mutta ei tuo taho mennä, meinaa vaan että ei sille kuitenkaan mitään voi tehä. :/

Hulipumpsis
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mä oon koittanu joskus tolle ukolle puhua että kävis lääkärissä (toisinaan melko pahanhajuisen hengityksenki takia (proput)), mutta ei tuo taho mennä, meinaa vaan että ei sille kuitenkaan mitään voi tehä. :/
Mun miehellä oli just toi pahanhajuinen hengitys ja kuorsaus. Mainitsi siitä lääkärissä ja todettiin ylisuuret ja tulehtuneet nielurisat. Ne napattiin pois niin ongelmat katos. Sit mä tuupein sitä ekan kuukauden että onko ees hengis ku oli öisin niin hiljaista :ashamed: .

Kroh-py
Kuorsaa ja joka yö, ei auta kylkeen tökkiminen yms. Korvatulpat mulla ja sohvalla nukun. Vaikka oikeesti sehän se sais siirtyy jonnekkin muualle nukkuu! Esim. leikkimökki pihalla olis hyvä paikka ;) Ei kuuluis korina, jyrinä, suhinat, rahinat yms meteli. Oikeesti ärsyttää niin paljon, että voisin eron ottaa!!!
Ja jos kaljaa on ottanut, niin ääni vielä kovempi!!!
Taidan ruveta ite raapimaan tai sahaamaan jotain lasten lelua kans joka yö! EN nuku muutenkaan, niin katotaan kauanko ukko jaksaa kuunnella... jos kuulis edes omalta kuorsaamiseltaan... ; (

Saraldo
Mun mies kuorsaa joskus, mutta lopetaa kun kääntyy. Kun taas mä kuorsaan joka ainoa yö, kovaa ja korkeelta. Mies on nukkunut jo varmaan viimeisen vuoden korvatulpilla. Joten kyllä me naisetkin osataan :wave: !

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Mun miehellä oli vielä kaupanpäälle hengityskatkoksia (ei ylipainoa). Kun sain lopulta lääkäriin, niin uniapneaa ei tutkimuksissa todettu, mutta tosi isot nielurisat. Ne leikattiin pois ja kitapurjetta muotoiltiin, niin kuorsaus loppui siihen :D Unenlaatu parani kaikilla =)

Yhteistyössä