mikä avuksi
Tapahtuuko tämmöistä muilla?
Mun mies kuorsaa ja joudun sitä aina öisin tuuppimaan, että lopettais.
Kyllä moni puhuukin hereillä!Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:No ei kai kukaan hereillä ollessaan kuorsaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sehän kuorsaa jo ennen ku kunnolla edes nukahtaa!
Ja raskaana olevien naisten!Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:juup...korvatulpat molemmissa korvissa on...silti saa tuuppia.
En tajuu,kai se on joku miesten juttu!!
Sama juttu täällä.Yleensä kyllä vaihtaa asentoa melko pian kun tuuppasen/vähän potkaisen.Alkuperäinen kirjoittaja mikä avuksi:Tapahtuuko tämmöistä muilla?
Kuin meidän marsu!Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Ei kuorsaa mutta inisee ja vikisee ja kuolaa. :$
Mitä lääkärit voi tehä sille jos ei henki taho kunnolla kulkea nenän kautta?Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Mun miehellä oli just toi pahanhajuinen hengitys ja kuorsaus. Mainitsi siitä lääkärissä ja todettiin ylisuuret ja tulehtuneet nielurisat. Ne napattiin pois niin ongelmat katos. Sit mä tuupein sitä ekan kuukauden että onko ees hengis ku oli öisin niin hiljaista :ashamed: .Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mitä lääkärit voi tehä sille jos ei henki taho kunnolla kulkea nenän kautta?Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Mä oon koittanu joskus tolle ukolle puhua että kävis lääkärissä (toisinaan melko pahanhajuisen hengityksenki takia (proput)), mutta ei tuo taho mennä, meinaa vaan että ei sille kuitenkaan mitään voi tehä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mitä lääkärit voi tehä sille jos ei henki taho kunnolla kulkea nenän kautta?Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:Kuorsaa, myös hereillä juuri ja juuri ollessaan. Ei antais mun ees tökätä vaikka asennonvaihto helpottaa. Hänellä ei kans henki kulje nenän kautta (ei esim. voi pussailla pitkään...) ja siihen muuten kannattaa alkaa hakee miehelle lääkärinapua!
Mä oon koittanu joskus tolle ukolle puhua että kävis lääkärissä (toisinaan melko pahanhajuisen hengityksenki takia (proput)), mutta ei tuo taho mennä, meinaa vaan että ei sille kuitenkaan mitään voi tehä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:No ei kai kukaan hereillä ollessaan kuorsaa