Kuopus on siis ollut perheen kuopus noin 11 vuotta ja 7 kuukautta. Lähipäivinä tilanne muuttuu ja hänestä tulee isoveli. Äsken hän tuli haudan vakavana luokseni ja vaati täytekakkua ja juhlallisuuksia, koska hän ei pian enää ole kuopus ja pienin.
Millaiset juhlat minä tässä nyt oikein pystyyn laitan? Muistan isoveljien, jotka siis olivat hyvin pieniä näinä hetkinä, saaneen jotakin pientä kun he tulivat katsomaan vauvaa (esikoinen sai saippuakuplittimen kun keskimmäinen syntyi; molemmat saivat liukurit kun kuopus syntyi) mutta olin jotenkin ajatellut, ettei tällä kertaa tarvitsisi.
Mutta näyttää tuo mutukkakin olevan jotakin vailla... Jos sitten vaikka 0.3-kokoinen sarjakuvatussi...
Piika-äiti
Millaiset juhlat minä tässä nyt oikein pystyyn laitan? Muistan isoveljien, jotka siis olivat hyvin pieniä näinä hetkinä, saaneen jotakin pientä kun he tulivat katsomaan vauvaa (esikoinen sai saippuakuplittimen kun keskimmäinen syntyi; molemmat saivat liukurit kun kuopus syntyi) mutta olin jotenkin ajatellut, ettei tällä kertaa tarvitsisi.
Mutta näyttää tuo mutukkakin olevan jotakin vailla... Jos sitten vaikka 0.3-kokoinen sarjakuvatussi...
Piika-äiti