kuopuksen vuoksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Kuinka teillä nukkuu kaksi kissaa yöt, vimmaavayko? Olemme lokakuussa ottamassa kissalle kaveria ja pelottaa tuleva, kun tuo nbiin helppo. Nukkuu pojan jalkopäässä yöt ja astia partsilla, jonne ei pääse yöksi.
Huomenna menemme katsomaan 2päivää vanhoja kissanpentuja ja yksi meille varttu sieltä.
Olen niin huonouninen, että kuinkahan onnistuu.
 
Meillä ei kissat nuku makuuhuoneessa nyt, mutta kun nukkui (oli neljä aikoinaan) niin ei riehunut öitä. Illalla otti spurtteja, mutta kun kämppä hiljeni niin hiljenivät kissatkin.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä