Kuoppa leuassa, mitä ajatuksia teissä herättää?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mie
Jos multa nyt yhtäkkiä kysyttäis että onko mun miehellä tai lapsella tuota niin en kyllä osais vastata :D Eli aivan yhdentekevä juttu mulle, en jaksa/ehdi kiinnittää asiaa noin pikkumaisiin asioihin =)
 
Harmaa Horus
No eipä mulle ole mitään ajatuksia "hiirenpilluista" ole tullut, sillä kyseinen kuoppa (tosin hyvin lievä sellainen) on aina ollut leuassani. Tiedän että monien mielestä se rumentaa naisen naaman, mutta itse olen sinut oman pilluni kanssa ;o)
Poikani ovat perinneet kuopan sitten ihan toisissa mittakaavoissa. Ehkäpä he ovat sitten heikkoja ja naismaisia......
Tosin mun faijalla on kunnon kuoppa leuassa ja nuorena häntä pidettiin varsin komeana ja miehekkään näköisenä.
 
ANNI*
mitä sille voi jos se kulkee verenperintönä , kyllä te ootte outoja jos tälläiset luonnolliset asiat häiritsee. mulla on isälläni ja hänen äitinsä suvulla, ja mullakin ja 3 lapsellani... minkä pirua me sille voimme. mä en ole edeställästä ennen tätä pököä palstaa ajatellutkaan että siitä pitäis olla jotain mieltä
 
Eipä tuommonen miestä pahenna.

Tosin kuulin ton nimityksen ekan kerran kun miehen täti näki meidän pojan ekan kerran...
Loukkaannuin ihan kamalasti kun täti hihkaisee "hiirenpillu", isäntä sit kotimatkalla valisti et mitä se tarkottaa :ashamed:
 
pillijapulla
Joo, ei miellytä minunkaan silmää. Sorry! Täähän on samanlainen ulkonäkökysymys kuin tykkäätkö kaljusta ja ei siitä kenenkään kannata hernettä nenään vetää. Joku tykkää ja toinen ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tekee jotenkin heikon näköseksi. siis mulle tulee varsinkin miehistä mieleen, että luonteeltaan heikko ja naismainen
Mun mielestä se on maskuliininen, lisää miehen miehekkyyttä ja charmia. Naisellakin on ihan nätti, jos sopii kasvojen piirteisiin.
 

Yhteistyössä