hansku83, joo aika lähekkäin on pojut, meidän synty 11.3. Jokos teillä on kovat kävely ym liikkumisharjotukset menossa. Meillä tuo poju kiipes tänään ekaa kertaa ihan ite sängylle, minun huomaamatta. Pikkusen niinkun sydän pomppas kun huomasin yhtäkkiä että se istua töröttää sängyn reunalla. Onneks ei ehtiny puota kun se alastulo ei välttämättä ois ollu yhtä hallittu kun sinne kiipeeminen. Kävelyä ei vielä ihan hallihe, seisoo kyllä ilman tukea.
Ja moona81, joo Särkilahti on kyllä ihan eripuolella kun Saarijärvi. Että ei ainakaan noin vaan oo lenkki- tai muukskaan seuraks. Jos lähempänä asuis niin ois vähän helpompaa. Mut en mä nyt usko että mahotonta ois järjestää jonkin sortin tapaamista. Ja jos täällä ois muitakin halukkaita..? Ja väsymyksestä, mä meinaan tosiaan kans nukahtaa pystyyn kesken päivän aina. Tänään oli eka neuvola. Ultra ois helmikuussa. Mulla ku ehti vaan olla yhet menkat tässä välissä niin sanovat että pitää tarkistaa raskausviikot ultralla kun ei voi kierrosta olla varma. Et saa nyt nähä missä vaiheessa tässä ollaan sitte tän raskauden suhteen. Mitäs sä moona sitten päivät aina touhuat, kun ei lapsetkaan huoli pihalle kaveriksi
Mulla sentään tuo poju noin pieni vasta että saa kyllä ihan kyllikseen asti sen kanssa leikkiä ja pelata. Välissä sit touhuan aina käsitöitä ja luen kirjoja ja katon telkkaria. Semmosta täälläpäin elämä