Kuopiossa kokoonnutaan taas 10.6.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HenNis84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moikka.

olisko mitenkään mahdollista kokoontua joskus jonain muuna kellonlyömänä kuin puoleltapäivin? se on juuri meidän päiväuniaika... mulla siis 3-v pieni poika joka nukkuu aina päiväunet tuohon aikaan. sen verran iso jo kuitenkin on ettei rattaissa enää suostu nukkumaan..

Juuh oltais kans tulossa mutta meilläkin typy nukkuu pitkät unet just tohon aikaan. Varmaan monella muullakin lapset unilla puolenpäivän jälkeen. Mitens ois aamusta esim 9.30-10 tai sit unien jälkeen esim. 15 tai jotain??? Mitä mieltä muut???

juu, munkin mielestä olis parempi juuri tuo aamupäivä tai sitten kolmen jälkeen iltapäivällä.. nyt tosin päätti toi masuasukki syntyä toissapäivänä niin ei päästä hetkeen, mutta kyllä taas kun ollaan voimissamme niin mielelläänkin tullaan mukaan :D !

Meillä jotka ovat tapaamisessa olleet on pikku vauvoja, jotka nukkuvat tapaamisen aikana vauvuissaan ja äidit saa höpöttää ja kahvitella rauhassa. Tietysti se on hankalaa jos lapsi ei enää vaunuissa/rattaissa mahdu nukkumaan. Pitää varmaan järkätä sit erikseen tapaaminen isompien lasten äideille. pitää nyt seuraavassa tapaamisessa kysellä muilta oisko myöhempi tai aikasempi aika muille sopiva. ilmottelen sitten. nyt pitää mennä viemään poika sänkyyn kun nukahti syliin =)

Hei Hanna!
Ei meillä mitään vakio sakkia oo mut paljon meitä on kaikki ei pääse joka kerta. Laita mulle sähköpostia niin laitan sulle yhteystietoja, aikaisemmassa vietissäni on ohje (muistaakseni)

Henna

Eipäs ollukaan eli laita mulle omat tietosi etu- ja sukunimi/sähköposti osoite/asuinalue/lasten syntymäajat. Ja mun osote on henna_tark@hotmail.com

Yhteistyössä