kuopioon ikea

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja timantit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pitääkö paikkaansa?:
pitihän sen Ikean tulla Iisalmeenkin, samoin kuin Gigantin ja muiden megajumboliikkeiden.

Niin tosiaan, olinkin jo unohtanut, että jossain vaiheessa oli jotain juttua Ikeasta ja Iisalmesta.
 

Yhteistyössä