Kuopion vaatekaupat ja "mammamaiset" vaatteet?

Kaa
Heips!

Koska Kuopiossa ei ole varsinaista mammavaateliikettä (paitsi Polarn O Pyret, joka vasta aukesi), mistä olette löytäneet etenkin juhlavaatetusta kasvavalle vatsalle? Tarkoitus olisi siis löytää pikkujouluun vaate, joka käy sitten myös tammi-helmikuussa (ennen omaa laskettua aikaa) ristiäisissä (sukulaisvauva)?

Thänks!
 
LEP
Itse en ainakaan löytänyt Kuopiosta mitään mammavaatteita. :/ Todella surkeat siis valikoimat missään. Yksi jos toinen liike luopunutkin mammavaatteista ja ei tosiaan ollut pelkoa että jostain henkkamaukan pienen pienestä valikoimasta mitään järkevää olisi löytänyt. Ihmettelen kyllä miten niin huono valikoima Kuopiossa onkin mammavaatteissa. :| Netistä olen tilaillut sen mitä tarve ollut.
 
Minäkin haluaisin kovasti tietää mistä löytää jotain kivaa päälle pantavaa pikkujouluihin =) H&Mltä olen löytänyt jotain arkimammavaatteita, mut mistään ei oikein löydy mitään juhlavampaa...
 
Mä en oikein ymmärrä miten ihmiset ei täältä löydä vaatetta :ashamed:
Mä olen ainakin ostanut ihan tavallisia vaatteita isommissa koossa, ja nyky muotihan on tommosta tunika linjaa aika pitkälti. Tosi hyvin on löytyny kaikkee tarvittavaa. Ainakin viime viikolla löysin vaikka mitä mm. aapelin siitä "nuorisovaatekaupasta"..mikäs se onkaan nimeltään. Ja kaikista muistkin löytyy jotain. Ja mainittakoon, että en ole mikään pieni mahainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaana25:
Mä en oikein ymmärrä miten ihmiset ei täältä löydä vaatetta :ashamed:
Liekö sitten jotenkin kummallisen mallinen, mutta jos ostan tavallisesta vaatteesta tarpeeksi ison koon niin vauvamahan mahtuu, niin sitten ne vaatteet löpöttää jokaisesta muusta kohtaa ihan älyttömästi ja näyttää ihan kamalalta. Tykkään enemmän sellaisista vaatteista että istuu nätisti päälle.
Noissa äitiysvaatteissa kun on masun kohta tehty juuri sellaiseksi että se pallo siihen istuu.
Nyt ei tietysti vielä ole iso ongelma, kun raskaus ei ole vielä lopussa, mutta esikoista odottaessa maha kasvoi niin isoksi, että ei edes kaikissa mammavaatteissa riittäny se masun mitoitus. Ja vauva ei edes ollut mikään iso, alle 3kg syntyessään.
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja jaana25:
Mä en oikein ymmärrä miten ihmiset ei täältä löydä vaatetta :ashamed:
Mä olen ainakin ostanut ihan tavallisia vaatteita isommissa koossa, ja nyky muotihan on tommosta tunika linjaa aika pitkälti. Tosi hyvin on löytyny kaikkee tarvittavaa. Ainakin viime viikolla löysin vaikka mitä mm. aapelin siitä "nuorisovaatekaupasta"..mikäs se onkaan nimeltään. Ja kaikista muistkin löytyy jotain. Ja mainittakoon, että en ole mikään pieni mahainen.
Kyllä minäkin olen tavallisia tunikoita pitänyt ihan päällä mahani kanssa, että en paitoja ole niin joutunut ostelemaan. Mutta kiva olisi ollut löytää myös enemmän sellaisia tyköistuvia mahan kanssa, ilman että ne menee ruttuun sieltä täältä sitten.
Mutta mammahousuissa ei todellakaan ollut pelkoakaan, että yksiäkään olisi löytynyt Kuopiosta! |O Pituuttakin jo sen verran, että ei varmasti tarpeeksi pitkiä ja nättejä ole löytynyt.

No enää ei kyllä tarvitse löytyäkkään, kun loppu häämöttää tässä. :)
 

Yhteistyössä