Kuopion lääkäriasemat ja hoidot?

Kaa
Heips!

Tarkoituksena olisi syksyllä lähteä tutkimuksiin yksityiselle tämän hankalan tilanteen vuoksi. Nyt kysyisinkin teiltä kokemuksia Kuopion eri lääkäriasemista. Itse olen kyllä käynyt yksityisellä gynellä Kuopiossa jo monta vuotta, mutta ajattelin nyt harkita muitakin paikkoja tämän vauvapuolen tutkimuksiin. Laittaisitteko vaikka yv:nä kokemuksia ja vinkkejä tulemaan. Toivoisin kuulevani palvelusta, hintatasosta, lääkäreistä, hoidon saatavuudesta suin muusta.

Kiitos jo miljoonasti kommentijille!
 
Kuopiossa ei hirveästi ole vaihtoehtoja klinikoissa, joilla saa lapsettomuushoitoja. Käsitääkseni valittavanasi on joko Kys (julkinen) tai Klinikka Intiimi. Intiimin nettisívuilta kyllä löytyy jonkinlainen hinnasto, joten siitä saa suuntaa hoitojen hinnoista. Mitä olen kuullut, niin positiivista palautetta ovat siellä hoidoissa olleet antaneet.
 
Nyt kyllä harkitsen syvästi yksityiselle siirtymistä... Ei päästy Passiin, sillä alkiot ei selvitynyt sulatuksesta ja seuraava eli 3. IVF ois vasta ensi syksyny :eek: ei jaksais odottaa...

Kertokaas kokemuksianne Intiimistä. Saako sieltä miten aikoja esim. aikaiseen aamuun/myöhempään iltaan? Ja kaikkee muuta mahollista... =)
 
Me olemme toista kierrosta intiimissä. Todella mukava henkilökunta ja ajat olemme saaneet saaneet aikataulutettua hyvin. Ajat on nopeasti saatu ja asiat on selitetty niin että ne ymmärtää. Voin suositella kovasti. Kannattaa soittaa ja kysellä heiltä lisää. Ottautuvat asioihin heti!
 
Kiitos Miiru vastauksestasi =) Laitoinkin eilen illalla sähköpostia In-Tiimiin, ja tiedustelin asioita näin alustavasti. Kattelin vähän nettisivuilla olevaa hinnastoa... IVF-hoidon arvio oli noin 2300 ?, siitä varmaan saa vielä sen kelakorvauksen...? Kuuluukohan siihen ultrat samaan hintaan? Ja osaatkos arvioida paljon teidän hoidolle tuli hintaa (ilman lääkkeitä)?
 

Yhteistyössä