Kuopion kuumeilijat, tänne!!

Moikkeli vain!

Ekana onnea Red Dragonille ja Keijulle!! Voispa sanoa että kadetta täällä ollaan!! :D

Itekkin kun en ihan vielä halua alkaa odottamaan...että kerkeäisi valmistua koulusta ensin...Siis tän vuoden Marraskuussa..

Mutta sitten tuli mieleen toi Red Dragonin ja Keijun juttelu et kuinka tunnistaa toisensa...Niin minusta olisi kiva joskus Kuopiossa vaikka tavata..Sitten vaikka kun on vauvoja jo tullut?

Minä kun asuin Petosen lähettyvillä aikoinaan, niin kävin Avoimessa päiväkodissa siellä Petosen nuokkarilla...en kyll tiedä liekkö vielä toimii...Mutta siellä aina kavereiden ja heidän muksujen kaa treffattiin...

Niin siis sit vaikka ens vuoden alusta tai jotain vois treffata...

Pitäs nyt yrittää ainaskin tää maaliskuu käyttää ehksyä...että sitten laskettu ois joskus joulu-tammikuun maita..

:wave:
 
LEP
Red Dragon, et sä mihinkään poistu! Olenhan minäkin Kuopion lähikunnasta, enkä Kuopiosta. Henkisesti kuopiolainen, kun siellä suurimman osan elämää asustanut. Tällä hetkellä ollaan täällä pikku paikkakunnalla. Mutta Kuopiossa kyllä tulee vierailtua lähes viikottain, kun vanhemmatkin siellä majaansa pitää. :)
 
LEP: Huh, että helpotti sun vastaus :D . Ajattelin, että olenkohan minä ihan törkeästi ängännyt tähän pinoon mukaan :D . Me käydään Kuopiossa aina silloin tällöin. Miehen veli avokkineen asuu Kuopiossa ja oma serkkuni avokkinsa kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Pitäisiköhän mun kuitenkin poistua pinosta, ku mie kuitenkin oon Kuopion lähikunnasta, enkä Kuopiosta :whistle:
Samoin minä, olen 60 kilsan päästä kuopiosta,mut kun olen siellä yli 20 vuotta asunut eli lapsuuteni,niin tunnen olevani kuopiolainen edelleen. Ja kaiffarit kans kuopiossa ja suku.
 
Kuopion seudun kuumeisethan tuossa esittelyssäkin lukee, joten mukaan vaan kaikki Kuopion lähellä asustavat! (sanotaan nyt vaikka äböut 100km säteellä ja kaikki jotka henkisesti ovat Kuopiolaisia) :LOL:

eli kukaan ei saa poistua eikä karata. Piste. :kieh:
 
:wave: Tällä vielä yksi kuopiolainen

Olen siis 24 ja mies on 25. Kuumeilua esikoisesta on ollut jo kohta puolisentoistavuotta. Lapsettomuustutkimukset aloitettiin viime syksyllä. Meissä ei mitään vikaa ole päälleppäin nähtävissä ;) mutta minulle todettiin endometrioosi laparoskopiassa joka oli 2/08. Nyt olis tarkoitus kokeilla muutama inseminaatio ja jos ei tehoa niin seuraava etappi olisi koeputkihedelmöitys eli ivf.

Käyn tosiaan täällä nykyisin aika harvoin mutta kuumeilen taustalla ja ilmoittelen välillä missä mennään

Onnea Keiju Ja Red Dragon :heart: :flower:
 
LEP
Minä saan just ja just olla täällä, kun asutaan nyt tasan 100km päässä! :p Töistä palauduttu takaisin ja mies nukkumassa, eli peittojen heiluttelua sitten. :/ Kiva kun mies on päivät nyt töissä ja mä illat, niin jää aika vähäiseksi tämä peittojen pöllytys tässä oviksen lähettyvillä. Ei tosin tikku vielä mitään antanut oviksen suhteen, kun tänään tikuttelin.
 
Inkku olen noi samat käynnyt läpi joskus,mulle tehty neljä inssiä ja 2 IVF hoitoa aikoinaan. Tsemppiä kauheasti :heart: ,saako udella et kuka lääkärinä teil?
Dapa en ole menossa minnekkään :D olenhan hengeltäni ikuinen kuopiolainen.
 
LEP: heh, se 100km oli ihan sellainen "suuntaa antava" ja vitsi, kaikki vaan mukaan, jotka haluaa tai on ees vaikka savolaisia.. :LOL: :LOL: Nyt vaan koetatte järkätä jotenkin aikaa peiton pöllytykseen, kyllä se kannattaa kuitenkin.. ;)

Inkku: tervetuloa, lisään sut taustalle tukemaan! ilmoittelehan aina itsestäsi ja että miten menee. Ja saa täällä höpistä muustakin (ihan mistä vaan) kun vauvakuumeesta!! ei mekään vielä ees yritetä kakkosta, kuumeillaan vaan molemmat =) ja tsemppiä kovasti!!! :hug:

Tari: emmää sua päästäiskään (enkä muitakaan). Ootteko harkinnu ihan Kuopioon muuttoa ikuna?! :LOL: ..olis kiva! ja muutenki, olis kiva tapailla porukkaa, meillä kun ei oo kummosempia päivisin pojan kanssa.. hirmu kauas en viiti pojan kanssa kehdelleen vielä ajelemaan, se kun ei viihdy pitkään istuimessa, mutta jos täälläpäin joku haluais joskus tapailla? (ketään en kutsu kylään, enneku on muutettu, meil on jo nyt muuttokaaos..) :kieh: :snotty:
 
LEP: heh, se 100km oli ihan sellainen "suuntaa antava" ja vitsi, kaikki vaan mukaan, jotka haluaa tai on ees vaikka savolaisia.. :LOL: :LOL: Nyt vaan koetatte järkätä jotenkin aikaa peiton pöllytykseen, kyllä se kannattaa kuitenkin.. ;)

Inkku: tervetuloa, lisään sut taustalle tukemaan! ilmoittelehan aina itsestäsi ja että miten menee. Ja saa täällä höpistä muustakin (ihan mistä vaan) kun vauvakuumeesta!! ei mekään vielä ees yritetä kakkosta, kuumeillaan vaan molemmat =) ja tsemppiä kovasti!!! :hug:

Tari: emmää sua päästäiskään (enkä muitakaan). Ootteko harkinnu ihan Kuopioon muuttoa ikuna?! :LOL: ..olis kiva! ja muutenki, olis kiva tapailla porukkaa, meillä kun ei oo kummosempia päivisin pojan kanssa.. hirmu kauas en viiti pojan kanssa kehdelleen vielä ajelemaan, se kun ei viihdy pitkään istuimessa, mutta jos täälläpäin joku haluais joskus tapailla? (ketään en kutsu kylään, enneku on muutettu, meil on jo nyt muuttokaaos..) :kieh: :snotty:
 
Tari Intiimissä ollaan käyty!

Mua vähän epäilyttää että itsellänikin on edessä vielä ne ivf hoidot. Ei edes haamun haamua ole koskaan minun tikkuuni ilmestynyt, enkä tiedä mahtaako inssistäkään olla sitten hyötyä. Mutta lääkäri halusi että ensin inssi jossa selviää myös kestääkö miehen siittiöt sitä pesua.

tässä kuussa inssi ei ole mahdollinen kun ovat juuri ovulaationi aikaan Hiihtolomalla.
 
LEP
Täällä varmaan alkaa olla oviksen aika lähellä. Pitää taas tikutella, kun kotia pääsee täältä Kuopiosta. :) Olen nimittäin porukoilla käymässä, kun mies töissä Kuopiossa ja itsellä vapaata. Tikut jäi kotiin ja eipä kyllä oikein ois täällä kehdannutkaan alkaa vessassa touhaa niiden kanssa. :LOL: Illalla pitää kyllä peittoja pöllytellä ja huomenna. :p Sitten kohta ne alkaa piinaviikot taas, että tärppääkö vai ei. :whistle:
 
Dapa: Ei ainakaan viel sillä lailla, että pitäs vessanpönttöä halailla. Joskus on sellaista öklötystä. varsinkin jos ei ole syönyt pitkään aikaan.
Mutta mulla on kylmiä aaltoja. Paleltaa, vaikka on kunnolla vaatetta päällä.
 
LEP
RD kyl mä ainakin alkaisin jo tuollaisilla viivoilla varmaan pikkuhiljaa uskomaan raskauden. :) Täällä vaan ovistestillä haamutellaan vielä, mutta ei haamu enää kovinkaan kauaksi heittänyt testiviivan väristä. Jospa se vkl aikaan olisi ovis. Sunnuntai ois oikeastaan paras aika ovistella tai maanantai. :p
 

Yhteistyössä