Kuopion alue

Me ollaan Kuopion kupeesta, ihan kivenheiton päässä. 39v. äitee miehensä ja 7 lapsensä kanssa. Huolitkos. En taida tietää, kuin y-viestiä laitetaan, mut jos näin passaa, ni tässä olis sp. sariann.lappalainen@luukku.com

Hei mailailkaa mulle myös!
Mulla on tyttö 4v, toinen tyttö 4kk ja vauva tulossa... tein hiljattain plussatestin, mistä olemme tosi iloisia!
Olemme asuneet nyt vuoden Kuopiossa ja ystäviä kaivataan. Olen myös miettinyt josko alottaisin tupperit tms. harrastuksena, että näkisi muita aikuisia, mutta siihenkin tarvittaisiin emäntiä, että jos joku haluaisi kotiinsa tuote-esittelyn, niin siinäkin asiassa minuun päin yhteyttä sitten. :)

täällä 23-vuotias 3 lapsen äiti.
poika 4 vuotta, tyttö 3 vuotta ja poika 1vee.
työssä olen vielä tällä hetkellä ja iltoihin kaivattaisiin piristystä
meillä ei juurikaan ole lapsiperhe tuttavia täällä kuopiossa,joten lapsien kaverit rajoittuu hoitoon. Olisi kiva jos löytyisi perheitä joilla olisi ssmanikäisiä lapsia joiden kanssa lapsemme voisi ystävystyä ihan oikeasti (tuolla hoidossa nuo tuttavuudet jää niin pinnalliseksi
yv:tä voi laittaa,vastailen sieltä sitten tarkemman sähköpsotiosoitteen

Alkuperäinen kirjoittaja uutukainen:
täällä 23-vuotias 3 lapsen äiti.
poika 4 vuotta, tyttö 3 vuotta ja poika 1vee.
työssä olen vielä tällä hetkellä ja iltoihin kaivattaisiin piristystä
meillä ei juurikaan ole lapsiperhe tuttavia täällä kuopiossa,joten lapsien kaverit rajoittuu hoitoon. Olisi kiva jos löytyisi perheitä joilla olisi ssmanikäisiä lapsia joiden kanssa lapsemme voisi ystävystyä ihan oikeasti (tuolla hoidossa nuo tuttavuudet jää niin pinnalliseksi
yv:tä voi laittaa,vastailen sieltä sitten tarkemman sähköpsotiosoitteen
laitoin sulle yv:tä :D

Täällä 31v pienen tytön (3kk) äiti keskustasta. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja löytää kavereita samassa elämäntilanteessa olevista mammoista vaikkapa vaunuttelun, kahvittelun jne. merkeissä. Löytyisiköhän porukkaa ihan jopa kerhoksi asti?

Mukavaa joulun odotusta kaikille! :xmas:

Yhteistyössä