Kuopio!!!!

no joo
Vitsihän se siis oli niinkuin arvelinkin tää koko tapaamis juttu! Lopettakaa jo onhan se nähty aikaiseminkin,ettei niihin tapaamiseiin oikeesti kukkaan tule vaikka täälä niin moni on muka tuilossa :x säälittävää
 
Kyllä olin tapaamiseen tulossa,mutta kun joku ilmoteli että koko juttu on vitsi eikä siiehn kukaan mitään kommentoinnut niin uskoin ettäsitä se sitten taisi ollakkin joillekkin.. Mutta tais sitten muillekkin kuin minulle tulla sellainen olo että ei viitti lähtä katsomaan että tuleeko kukaan paikalle.... Kyllähän varmasti olisi kiva tavata mutta te valittajat ja haukkujat pilaatte koo idean!!
Uskaltaisinko vielä ehdottaa tapaamisen järjestämistä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2004 klo 21:25 Eräs äiti kirjoitti:
Kyllä olin tapaamiseen tulossa,mutta kun joku ilmoteli että koko juttu on vitsi eikä siiehn kukaan mitään kommentoinnut niin uskoin ettäsitä se sitten taisi ollakkin joillekkin.. Mutta tais sitten muillekkin kuin minulle tulla sellainen olo että ei viitti lähtä katsomaan että tuleeko kukaan paikalle.... Kyllähän varmasti olisi kiva tavata mutta te valittajat ja haukkujat pilaatte koo idean!!
Uskaltaisinko vielä ehdottaa tapaamisen järjestämistä?
Moi.Jos haluat tavata niin laita mulle viestiä,ja mietitään tapaamista.
 
yksinäinen
moi!
minäkin haluan kunnollisen tapaamisen,johon tulisi kaikkien kans toimeen tulevia äitejä eikä mitään riitapukareita.sovitaanko joku päivä ennen syyskuun alkua kun mulla alkaa silloin työt enkä pääse sit aamuisin...
 
mietiskelevä
MOI!

En oo rekisteröitynyt, kun yritin muutaman kerran ja se ei koskaan huoli mua!!!! :'(

Mutta olisin mieluusti tulossa tapaamiseen pikku-ukkoni (3kk) kera!

Joten missäs nähtäis????????? :D
 
Laran ystävä
Moi!
Eli Laran osoite on lara.ansku@jippii.fi. Ehdin koneelle ennen häntä, ja hän on usein laittannut itekkin osoitteensa tänne niin uskalsin laittaa sen hänen puolestaan! Tulkaa muutkin joukoilla tapaamiseen!!
Tv: Katja
 

Yhteistyössä