kuollut sikiö kohdussa :(

onko kellään kokemusta tai muuten vain antaa tietoa tai euvoja. eli ollaan yritetty lasta jo kauan ja olin gynellä tarkistuskäynnillä ja ultratessa löytyi kuollut sikiö kohdusta,tokikin ihan alkuvaiheessa kuollut,muta oli järkytys. lääkäri sanoi et asialle ei nyt tehdä mitään ,odotellaan seuraavia kuukautisia ja et jos se tulis ittekseen ulos,no noihin menkkoihin on nyt vielä n. viikko aikaa ja olo on aika heikko ollu kokoajan,lämmöt koholla ja päätä särkee,antakaa neuvoja ja tietoa ja jakakaa kokemuksianne miten teillä on menny.
 
ihmettelen et miksei ne antanu sulle tyhjennyslääkkeitä??

kuulostais et alkais olemaan joku orastava tulehdus jos lämpöjä nostelee. En oo kyl kuullukkaan et keskeytynees keskenmenos ooteltais et tulis ulos ite, vaan on annettu tyhjennyslääkkeet
 
En suostuisi tuollaiseen. Henkisesti suunnattoman raskasta.

Itsellä oli kuollut vauva viikolla 12 ja kaavinta tehtiin heti kun aikoja saatiin eli viikolla 14. Kyllä sen tyhjennyksen/kaavinnan pitäisi saada tilanteessasi jos sitä haluat.
 
ksjjsdkfjnd
Mulla kans huomattiin keskeytynyt keskenmeno noin viikolla 13. Sikiö oli kuollut viikolla 9. Saatiin itse valita meenkö kaavintaa vai tyhjennetäänkö lääkkeillä.. Se viikko mikä odotettiin kaavintaa oli ehkä pisin ikinä..
 
Pahoitteluni ja voimia sinulle:hug:

Itselleni kävi vuosi sitten näin:
Rakenneultrassa rv 20+risat huomattiin et pikkunen oli kuollut.Päälakimitta vastas viikkoja 15+, reisimitta 18+. Pää oli painunut osittain kuopalle...liekö syynä se, että oli ehkä ollut menehtyneenäjo pidemmän aikaan.Lääkkeillä käynnistettiin seuraavana päivänä osastolla.Pikkuinen poika syntyi ja hänet haudattiin muistolehtoon.Mitään oireita mulla ei ollut et olis siitä voinu aavistaa miten on käynyt, mutta muuten vaistosin ettei kaikki taida olla kunnossa.
 
,,,,
Mulle tehtiin samoin,siis laitettiin odotteleen et kohtu tyhjenee itsekseen.
Kaavintaan sit lopulta jouduin,ja makoilin 4päivää sairaalas ku tulehdus meni niin pahaks.

Neuvolalääkäri sanoi et ilma muuta ois pitänyt antaa ne lääkkeet,ja koska seuraavaa raskautta ajatellen ne lääkkeet olisivat olleet parempi vaihtoehto ku kaavinta.

Voimia kovasti!
 

Yhteistyössä