Kuolleisuus on kasvanut jopa 15% loppuvuonna. Miettikääpä mikä voisi olla syynä?

  • Viestiketjun aloittaja Piikittämätön
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosiasia on että on hyvin paljon lahjomattomia lääketieteen huippuammattilaisia jotka ovat varoitelleet ihan alusta asti näistä koronarokotteista, siksi pelkään pahaa että aiheessa voi jopa olla perää. Usko on tässä väärä sana, pelko on kieltämättä olemassa. Ja varsinkin kun jälkikasvu ja sisarukseni mm ovat valitettavasti ottaneet piikkejä

Ei ole olemassa mitään vedenpitäviä todisteita minulla ainakaan, mutta kyseinen uutinen kieltämättä havahdutti. Onko joku asiayhteys sittenkin olemassa?

Aika näyttää, ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa että tiettyjen tahojen ennusteet olivat vääriä
Todella moni lääketieteen huippuammattilainen vannoi hopeaveden nimiin ja kuinkas kävikään!
Kovin moni lahjomaton huippuammattilainen puolestaan ei ole varoitellut kuolemista. Tiedätkö yhtään kappaletta?

On kyllä hassua, kuinka sanot piikitettyjen olevan julmureita, mutta sitten itse ilman todisteita sanot heidän kuolevan. Tää on niin tätä.
 
vierailija
Alkuun ihmiset olivat todella varovaisia, eristettyinä, hygieniaan kiinnitettiin normaalia enemmän huomiota, kukaan ei mennyt sairaana minnekään, hengityssuojaimet, tilaisuuksia ei järjestetty jne. Mutta sitten alettiin ensin löysäillä ja nyt eihän meillä ole mitään koronaa, ainakaan kuolettavaa versiota ja niinpä tartunnat lähtivät liikkeelle. Sairaat, vahat ja heikot ihmiset eivät kestä ei influenssaa ei koronaa ei noroa vaan kuolevat.
Passiivinen E
 
Ptön
Todella moni lääketieteen huippuammattilainen vannoi hopeaveden nimiin ja kuinkas kävikään!
Kovin moni lahjomaton huippuammattilainen puolestaan ei ole varoitellut kuolemista. Tiedätkö yhtään kappaletta?

On kyllä hassua, kuinka sanot piikitettyjen olevan julmureita, mutta sitten itse ilman todisteita sanot heidän kuolevan. Tää on niin tätä.
Älä ala laittamaan sanoja suuhuni ja valehtelemaan

Vai onko ymmärrykseksi vaan puutteellinen? Itse itseäni lainaten viestissä 50

-Ei ole olemassa mitään vedenpitäviä todisteita minulla ainakaan, mutta kyseinen uutinen kieltämättä havahdutti. Onko joku asiayhteys sittenkin olemassa?
 
vierailija
Voi voi, eikö porukat vieläkään tajua että virukset on niin pieniä että ne menevät heittämällä noiden paperisten läpi, ei niistä ole mitään hyötyä
Sinä luulet niin mutta artikkeli kertoo ihan toista.
 
vierailija
Sinä luulet niin mutta artikkeli kertoo ihan toista.
Älä usko valheisiin, katso tässä kuinka hiuksen halkaisija näyttää auringolta verrattuna virukseen joka on sen rinnalla kuin pieni maapallo

 
vierailija
Älä usko valheisiin, katso tässä kuinka hiuksen halkaisija näyttää auringolta verrattuna virukseen joka on sen rinnalla kuin pieni maapallo

No on kokemusta leukkauksesta, jossa läsnä kuusi henkilöä, joilla kirurgiset maskit. En saanut mitään pöpöjä enkä tartuntoja. Käytän ja olen käyttänyt ffp2 maskeja enkä ole sairastunut eli se tarkkuus riittää.
 
vierailija
Juuri näin, mutta eihän ministeri Lindén voi sanoa ääneen näitä asioita, syntyisi paniikki. Ehkä syntyy muutenkin kun rokotetut ihmiset alkavat ajattelemaan yllättäviä syy-yhteyksiä.

Me kriittiset kyllä tiedettiin näistä asioista alusta asti ja siksi emme ole ottaneetkaan mitään koronarokotuksia
 
vierailija
Lä... onnittelut, teidän suku on paljon fiksumpi kuin meidän. Meitä esim on vain kaksi rokottamattatonta Isossa serkkuköörissä puolisoineen. Meillä taas on nyt huonot välit sisarusten kesken kun muut ovat aivopesun uhreina ottaneet piikit. Viimeinen tapaaminen oli jouluna, ja silloin kinattiin aikalailla asioista. Minua syyllistettiin!

Kutsu kylläkin yllätyksekseni tuli perinteiseen pääsiäistapaamiseen, mutta en halunnut mennä sinne, koska varmasti sama valituslaulu olisi taas jatkunut että ”rokottamattomat tartuttavat rokotettuja” 🙄🤣

En lakkaa ihmettelemästä heidän järjen juoksemattomuuttaan, voi hyvänen aika nähköön
Pakkohan se on vaan hyväksyä. Ei mekään mennä mihinkään kun siitä tulee pääasia. Samat jutut vuodesta toiseen muuten😅
 
vierailija
Pahenevat koska 1946 alkoi suuret ikäluokat ja kukin vuorollaan täyttää 80.
Ei vaan 1944 jolloin kuolleisuus oli nykyistä suurempaa oli sota Suomessa ja naisten ylikuolleisuus oli nykyistä suurempaa 1919 jolloin Suomessa riehui espanjantauti. On kyse siis todella poikkeuksellisesta asiasta.

Ministeri Aki Linden myöntää jo 15-20%:n ylikuolleisuuden

Nyt ministerikin myöntää tämän: Aki Linden - Tilastokeskus: Marras-joulukuussa kuolleita oli jopa yli 15 prosenttia enemmän kuin vertailuajankohtana eli vuosina 2017–2020 keskimäärin Suomalaisten kuolemissa tapahtui merkillinen muutos – ministeri Lindén: ”Tämä pitää selvittää tarkemmin”

Tilastokeskus: Marras-joulukuussa kuolleita oli jopa yli 15 prosenttia enemmän kuin vertailuajankohtana eli vuosina 2017–2020 keskimäärin. Aki Linden Twitterissä:
https://mobile.twitter.com/LindenAki/status/1517716951660998656
"Hätkähdyttävä tieto Tilastokeskukselta: kuolleiden määrä kasvoi viime vuonna 3,9 % edellisestä vuodesta, marras-joulukuun luku oli jopa 15 % vuosien 2017-2020 marras-joulukuuta korkeampi. Tämä pitää selvittää tarkemmin. #korona vai muut syyt?"
23. huhtik.

2022 Tilastoidut koronakuolemat nousivat koko pandemian korkeimmaksi loppusyksyllä 2021 marras-joulukuussa.

2022 tammi-helmikuussa kuolleisuus on vielä korkeampi ja maalis-huhtikuussa pilvissä tilastoitujen koronakuolemien mukaan. Tilastot saamme taas kuukausia myöhässä.

Maalis-huhtikuussa ylikuolleisuus saattaa ylittää jo 20%. Sellainen flunssa ja sellaiset turvalliset piikit.

Seuraa hyvin THL:n tilastopylväitä, jotka nousevat pystysuoraan https://www.koronatilastot.fi/fi/sairaala/

Odotapa Lindén kun saat 2022 tammi-huhtikuun tilastot Jos marras-joulukuussa 2021 oli 15%:n ylikuolleisuus 2022 alkuvuonna se on jo 20-30%. Kun suomessa kuolee tavallisestikin kuussa 4 500 henkeä ja vuodessa 54 000, niin 20% ylikuolleisuus tarkoittaa: - kuukaudessa 900 lisäkuolemaa ja - vuodessa 10 800 lisäkuolemaa
 
Piikittämätön
Pakkohan se on vaan hyväksyä. Ei mekään mennä mihinkään kun siitä tulee pääasia. Samat jutut vuodesta toiseen muuten
On se muuten kamalaa kun ollaan oltu sellainen sukurakas suku, mutta nyt kaikki muuttui piikityksiin suhtautumisen takia. Yksi sinänsä hyvin fiksu nuori raskaana oleva nainen huusi kuin palosireeni että ei olisi tullut yhteiseen joulunviettoon, jos olisi tiennyt että minä en ole ottanut. Hänen vanhempansa kyllä tiesivät.

ja toinen vielä lähempi sukulainen sanoi myöhemmin että parempi on että ei nähdä vähään aikaan etten minä tartuttaisi heitä 🙄 (rokotettuja siis) 🤣

Huomaan että se tyhmyys vaan kovasti tiivistyy niissä rokotetuista porukoissa
 
vierailija
On se muuten kamalaa kun ollaan oltu sellainen sukurakas suku, mutta nyt kaikki muuttui piikityksiin suhtautumisen takia. Yksi sinänsä hyvin fiksu nuori raskaana oleva nainen huusi kuin palosireeni että ei olisi tullut yhteiseen joulunviettoon, jos olisi tiennyt että minä en ole ottanut. Hänen vanhempansa kyllä tiesivät.

ja toinen vielä lähempi sukulainen sanoi myöhemmin että parempi on että ei nähdä vähään aikaan etten minä tartuttaisi heitä (rokotettuja siis)

Huomaan että se tyhmyys vaan kovasti tiivistyy niissä rokotetuista porukoissa
Kaikkein helpointa olisi ollut, että jokainen ottaa rokotteen, niin näitä vastakkainasetteluja ei olisi tullut. Eiköhän ne puntit liene aika tasan sen suhteen, että sekä rokottamattomat että osa rokotetuista sairastuu koronaan. Siitä on vain joitakin tutkimuksia kenelle tauti tarttuu helpommin ja kenelle heikommin.
Sukulaisesi pelkäävät sinua koska olet heidän mielestään kuin peura, joka kantaa punkkeja paikasta toiseen ja levittää niitä.
 
Piikittämätön
Kaikkein helpointa olisi ollut, että jokainen ottaa rokotteen, niin näitä vastakkainasetteluja ei olisi tullut. Eiköhän ne puntit liene aika tasan sen suhteen, että sekä rokottamattomat että osa rokotetuista sairastuu koronaan. Siitä on vain joitakin tutkimuksia kenelle tauti tarttuu helpommin ja kenelle heikommin.
Sukulaisesi pelkäävät sinua koska olet heidän mielestään kuin peura, joka kantaa punkkeja paikasta toiseen ja levittää niitä.
Me fiksuimmat ei ikinä tulla alistumaan koekaniineiksi hätäisesti kyhätyille koeluenteislle aineille

Teidän rokotettujen itsepetos on suorastaan huvittavan säälittävää, miksi pelkäätte minua ja kaltaisiani kieltäytyjiä, koska teillä on ”turva ja suoja” rokotteista 🙄

Aivan niin olette mielessä ne tajunneet ettei niistä ole mitään apua, tietämäni rokottamattomatkin ovat selvinneet jollain kurkkukivulla ja nuhakuumeella koronasta

Eli rokottaminen on ihan turhaa. En ole ikinä ottanut mitään syysflunssarokotteitakaan enkä tule ottamaan, en ole myöskään sairastunut
 

Yhteistyössä