Kuntosalilla treenaavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Veera

Jäsen
21.05.2004
145
0
16
Olen treenaillut salilla ahkerasti yli vuoden ja olen aika tiukassa kunnossa, mutta ahdistaa kun paino nousee...Tiedän et lihas painaa enemmän kuin läski ja peilikuva miellyttää, MUTTA paino numeroina tekee kipeetä...
Olen 164 pitkä ja painoa 63kg.Ennen puntteilua painoin 57 kiloa..Painankohan enää ikinä niin vähän?? :headwall:
Miten "laihduttaa" järkevästi ja salilla käyntiä lopettamatta?Lisäksi lenkkeilen ja käyn jumpissa, mutta sali-harrastuksesta on tullut todella rakas.. :heart:

Mikä ihmeen tekijä se kilomäärä on?! Jos kroppa on kunnossa niin miksi painon pitää olla joku tietty lukema... ole tyytyväinen tuohon vaan! Paino on monesti "psykologinen" ett pitäis päästä johonkin itseasetettuun lukemaan, vaikka nykyinenkin olisi oikein hyvä! Minäkin haluaisin pari kg pois, ihan vaan ku ois kivempi painaa 62kg.. tuskin mun kropassa se mitenkään sen kummemin näkyis. Jatka kuntosaliharjoittelua ja ole tyytyväinen :D

Eikös se peilikuva ole se mikä on tärkempää, kuin ne numerot? Mulla on pituutta 164 cm ja silloin joskus 10 vuotta sitten kun olin vielä tyytyväinen peilikuvaani, painoin 53 kg. Mutta nyt pari vuotta ennen raskautta paino alkoi nousemaan tasaisesti kaikenlaisten murheiden myötä ja nyt olisin tyytyväinen, jos saisin sen vaikka tuohon 60 kg paikkeille. Liikuntaa en ole erityisemmin koskaan harrastanut ja nyt kun haluaisin harrastaa jo senkin vuoksi että ikää alkaa tulla koko ajan lisää ja olo senkun kangistuu, niin nyt ei tahdo löytyä sitten aikaa liikunnalle. Olen ajoittain käynyt salilla, viimeksi aloitin vuodenvaihteessa käynnit uudestaan raskauden jälkeen, mutta ikäväkseni satutin selkäni ja sain viiden viikon iskiasriesan. Sen jälkeen en ole sielläkään sitten käynyt. Mutta jos tässä nyt liikunnalle saa järjestettyä aikaa ja sen myötä lihaksisto myös saisi uutta ilmettä, minua ei kyllä harmittaisi korkeammat lukemat vaassa (miten se oikein kirjoitetaan?) ollenkaan jos peilikuva miellyttää. Onhan sopusuhtainen lihas paljon kauniinpaa kuin roikkuvat allit yms.

Yhteistyössä