KUNTOSALILLA KÄVIJÄT!

Olen ajatellut aloittaa kuntosalilla käymisen. Kiinteytys olisi ohjelmassa. Haluaisin nyt tietää, millaisilla painoilla teette harjoitukset? Ja kuinka monta kertaa viikossa käytte salilla? Tämäkin asia on varmasti ihmisestä kiinni, mutta haluaisin kuitenkin tietää. Kiitos jo etukäteen!
 
Mie käyn kolme kertaa viikossa salilla ja tavoitteena minulle tuo kiinteytyminen sekä pieni painonpudotus tuossa sivussa. Minulle laati kuntosaliohjaaja henkilökohtaisen ohjelman ja sen mukaan noita painoja nostelen. Sinunkin kannattaa salilta kysyä, saisitko henk.koht.ohjelman! Ohjaaja tekisi silloin sinun näköisen ja sinua miellyttävän ohjelman!! :D
 
Itse käyn salilla about 3 kertaa viikossa...lisäksi bodypumpissa,lenkillä, hiihtämässä jne...Sali-harjoittelun lisäx olis hyvä tehä jotain sykettä kohottavaa myös!!!
Ja tietty kantsii aloitella kevyemmistä painoista, mutta kunnon kohotessa kannattaa pian lisätä painoja...Elikkä aina pitää tuntua ns.pahalta jos tulosta haluaa!!!Naisilla ei lihakset kasva todellakaan nopeasti...Mut tsemppiä sulle!!!Tää on oikeesti hyvä harrastus...Agressiot purkautuu kun painoja nostelee ja ei heilu "allit" enää ei... :)
 

Yhteistyössä