Kuntosali raskaana ollessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poio

Aktiivinen jäsen
08.07.2006
1 331
0
36
Nokia
Heips!

Kuinka moni teistä käy/on käynyt kuntosalilla raskaana ollessaan?
Mitä liikkeitä teet/et tee?
Kuinka pitkään jatkoit harrastusta?

Itse teen oikeastaan kaikkia liikkeitä, paitsi vatsaa. Jalkaprässi tuntui myös hieman epämukavalta, joten sen jätin myös pois.

Kiitos kaikille vastanneille!

Poio 25+4

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 11:54 Poio kirjoitti:
Heips!

Kuinka moni teistä käy/on käynyt kuntosalilla raskaana ollessaan?
Mitä liikkeitä teet/et tee?
Kuinka pitkään jatkoit harrastusta?

Itse teen oikeastaan kaikkia liikkeitä, paitsi vatsaa. Jalkaprässi tuntui myös hieman epämukavalta, joten sen jätin myös pois.

Kiitos kaikille vastanneille!

Poio 25+4
mää oon käyny raskaana ollessa(ja käyn muutenki), jatkanu oon viimemetreille saakka, loppuajasta oon tehny vaan jotain ylävartalo´liikeitä(käsiä, selkää...) ja semmosilla laiteilla joissa voi istua(esim.reisiä) ja polkenu kuntopyörää.
Pois jää jo het alussa tangolla tehtävät liikkeet, ei suositella raskaanaollessa (vaaraksi, koska liian ponnistava liike ja liikerata sellainen että suuret suonet menee lyttyyn!? siis verenkierto heikkenee kohdussa...) ihan seko sepostus...
vattoja en oikein tykkää tehä melko alussa jätän pois, ei tunnu hyvälle, ja mitäpä hyötyä suoria on tehäkkään, kun suorat vatsalihakset erkanee toisistaan kasvavan vatsan tieltä.
selkälihaksia teen paremmin jaksaa kantaa kasvavaa vatsaa..

muutoinkin mielestäni kuntosalilla voi käydä ihan loppuun saakka, hyvä lihaskunto auttaa jo synnytyksessäkin ja nopeuttaa toipumista. =)

Yhteistyössä