kuntoilusta

millä te ihmiset olette saaneet itsenne liikkeelle?? mulla kun se tuntuu olevan aivan turhaa ees yrittää kun en mihinkään pääse..
Mä kattelin tossa tuuli.net sivuilta justiinsa vatsajumppa ohjeita kun jos tota mahaa sais vähän sisäänpäin :ashamed:

Sitten tuli taas syötyä varmaan kahden grillimakkaran edestä uunilenkkiä ja tietysti juustoa päällä, vielä lisäsin samaan satsiin 100g karkkipussin (oli tosin noita alfamix light line sokerittomia karkkeja) Nyt sitten nolottaa... meni eilenkin pisteet plörinäks kun ei taas löydy selkärangan hiventäkään!!!!!!
 
Itse asiassa minua ajaa nyt lenkille se ajatus että kun nuo kilot vähenee niin koetan sillä kävelyllä estää roikkuvaa nahkaa B)
Nimittäin minun mitoilla kun laihtuu niin löysää nahkaa varmaan löytyy. :whistle:
 
ikuinen laihduttaja
Lenkkeilystä tulee helposti terveellinen "huume" kun vaan jaksaa muútaman kerran lähteä ei poiskaan voi enää jäädä. Ihminen on totutettavissa moneen juttuun niin liikuntaan kuin pisteiden noudatttamisen ja laskemiseenkin. TSEMPPIÄ!
 
Minä oon saanu pidettyä "kunto-ohjelmastani" kiinni sen jälkeen kun kirjauduin sivulle www.polarpersonaltrainer.com ;) Nyt en kehtaa jättää jumppia väliin kun ne merkataan sinne omaan ohjelmaan :whistle: Sykemittari toi mulle kans uutta inspiraatiota kun näkee tavallaan konkreettisesti että saa jotain aikaseks. Nyt maistuu kuntopyöräilykin ;)
Mulla ei oo laihduttamisen tarvetta, mutta en-koskaan-urheilleena sitäkin suurempi on tarve saada itteni kuntoon ja kiinteeks :p
 

Yhteistyössä