Ostin Nintendo Wiin ihan kuntoilumielessä ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. Hyvin olen jaksanut kuntoilla ja motivaatio on ihan erilainen kun näkee sydämensykkeen, kalorit, oman hahmon ruudulla tekemässä liikkeitä ja netistä voi seurata tarkasti omia tilastoja ja harjoituksia.
Olen siis pelannut vasta yhtä kuntoilupeliä eli tätä:
Video:
YouTube - EA Sports Active 2 - Official E3 Trailer [HD]
Tuossa pelissä voi aloittaa 9 viikon kuntoiluohjelman ja sen lisäksi voi myös kuntoilla lisäharjoituksia. Harjoitukset ovat monipuolisia ja niissä oikeasti hengästyy ja tulee hiki.
Tilasin myös Wii Fitin ja sitä odotan innolla saapuvaksi.
Olen sellainen ihminen, että minulla on suuri kynnys mennä kuntosalille niin tämä pelikoneella kuntoilu on hieno asia. Ja varmasti helpompi kynnys monellakin tapaa, kun ei tarvitse edes kotoa lähteä minnekään kuntosalille. Kuntokin tuntuu jo nousseen hieman.
Olen siis pelannut vasta yhtä kuntoilupeliä eli tätä:
Video:
YouTube - EA Sports Active 2 - Official E3 Trailer [HD]
Tuossa pelissä voi aloittaa 9 viikon kuntoiluohjelman ja sen lisäksi voi myös kuntoilla lisäharjoituksia. Harjoitukset ovat monipuolisia ja niissä oikeasti hengästyy ja tulee hiki.
Tilasin myös Wii Fitin ja sitä odotan innolla saapuvaksi.
Olen sellainen ihminen, että minulla on suuri kynnys mennä kuntosalille niin tämä pelikoneella kuntoilu on hieno asia. Ja varmasti helpompi kynnys monellakin tapaa, kun ei tarvitse edes kotoa lähteä minnekään kuntosalille. Kuntokin tuntuu jo nousseen hieman.