Kunnon vuoto kp 15, MITÄ IHMETTÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kisumamma

Uusi jäsen
09.10.2007
16
0
1
Hei!

Hörpin alkukierron ahkerasti greippimehua ja limatki olivat sen mukaiset. Bongasin sitten mielestäni kp. 12 selvän oviksen kipuineen kaikkineen. Mutta nyt kp 15 tuli sit ihan kunnon vuoto. Mä en tajua mistään mitään! Ei tämmöinen vuoto voi olla kiinnitysvuotoakaan, eihän??? Ja viime kuukautisetki oli ihan normit, joten en voi olla raskaanakaan. Mitä HEMMETTIÄ...??? Oon oikeasti IHAN PIHALLA!
Mielestäni tiedän paljon näistä asioista, mutta nyt en ymmärrä ollenkaan!
Kertokaa rakkaat ystävät, jos olette kokeneet samaa, mistä voi olla kysymys?
Ei oikein järjelliseltä tunnu tuo kiinnitysvuotokaan.

apuuuuva! Ja kiitos jos joku tietää jotain!

Moikka Kisumamma :wave:

En tiedä sivuaako tää edes aihetta, koska mulla vuoto ei oo ollut ikinä kunnollista eikä edes punaista, mutta...
Muutamassa kierrossa mulla ovislimojen ja -kipujen aikaan (justiinsa siinä kp 14-16 kohdilla) on tullut vaaleanpunertavaa ja välillä ruskehtavaa limaa ihan kunnon köntsinä. Pisimmillään tuo tuhruttelu on kestänyt kolme päivää.
Gyneltä asiasta kysyin ja hän sanoi, että oviksen aikaan saattaa joskus ilmetä vuotelua munasolun irtoamisen aikaan/jälkeen.
Ollaan noissa kierroissa varmuuden vuoksi sekstailtu tuon tuhruvuodon aikaan, koska vuoto on mulla tosiaan ollut kohtuullisen minimaalista.

Googlaamalla ovulaatiovuoto sanan, löytyy lisää tietoa.
Toivotaan, että löydät vastauksia :hug:

Mulla viime kierrossa oli vähä sama juttu ja lekuri sano että hormonipiikit aiheuttaa tuollasen välivuodon. En tiiä sitte mistä johtu ku mulla tuli kaks kertaa (väliä melkeen viikko) ja ovistestit näytti plussaa vasta pari päivää ennen tuota toista vuotopäivää.

Yhteistyössä