Kunnollisten miesten naiset pinoon!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kannanottaja
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miul myös..välillä mietityttää että mitähän tuommonen mies näkee mius.
Sama juttu. Mä olen ailahteleva, kärttyinen ja ärsyttävä. Lisäksi olen tosi laiska tekemään kotitöitä ja äitinäkin korkeintaan keskinkertainen.
Mutta ilmeisesti mä olen jossain hyvä kun mies on mun kanssa pysynyt.
:whistle: B)
No niinpä..kumma mies :D
 
bonvoyage
Minulla on hyvä mies.

Kiltti. Kohtelee minua hyvin, ei juo viinaa kännätäkseen, huolehtii minusta.

Hellä. Jokaikinen päivä saan kuulla useasti rakkaudentunnustuksia ja saan osakseni kosketteluja, suukkoja..

Käytännöllinen. Osaa korjata autot ja pikkukoneet eikä hermostu, jos joutuu puolaamaan ompelukoneenkin minulle (..minulla huonot hermot sen kanssa..)

Herkkä. Itkee kun siltä tuntuu.. hautajaiset, koiran kuolema, jälleennäkeminen pitkän matkan jälkeen kun toinen meistä ollut reissussa..

Jämäkkä. Ei anna kenenkään talloa itseään maahan, eikä kohdella minua huonosti. Omistaa herkkyydestään huolimatta hyvän itsetunnon.

Helppo. Ei valita, jos joskus saakin ruoaksi vain makaronimössöä, tai kämppä on sekaisin, tai joutuu tekemään kotihommia. Ei ota stressiä tuollaisista, eikä anna minunkaan stressata.

Fiksu. Keskusteluun kykeneväinen mistä tahansa aiheesta. Osaa small talkin, jaksaa jutella ihastuneille mummoille, kuuntelee ystävieni ongelmia, ei lavertele.

Kivannäköinen. Ulkomuoto miellyttää minua erittäin paljon..

Vähään tyytyväinen. Ei halua prameilla tavaroilla, rahalla, vaatteilla tai krääsällä. Tyytyväisin, kun on ruokaa eikä katto vuoda. Silti pitää kuitenkin itsestään ihan hyvin huolta, ei lompsi ihmisten ilmoille housu persvaossa tai likaisessa paidassa.

Sängyssä hyvä. Haluaa oppia uutta, muttei kyllästy entiseenkään. Halut kohtaavat omieni kanssa.

Kehitettävinä kohteina voisivat olla hajamielisyys, alituinen tavaroiden hukkaaminen sekä karkinsyönnin vähentäminen.

Kaikki siis vallan hyvin:)
 

Yhteistyössä