Näin täälläkin mietinAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sama juttu. Mä olen ailahteleva, kärttyinen ja ärsyttävä. Lisäksi olen tosi laiska tekemään kotitöitä ja äitinäkin korkeintaan keskinkertainen.Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Miul myös..välillä mietityttää että mitähän tuommonen mies näkee mius.
Mutta ilmeisesti mä olen jossain hyvä kun mies on mun kanssa pysynyt.
B)
Mistäs päin olet? Ettet satu olemaan tuttavani? Meinaan kun miehensä ostaa sille kerran viikossa ruusuja. Lisäksi järjestää juuri yllätyksiä ja muuta. Kuten esimerkiksi ex tempore yön hotellissa. Järjesti tuttavani tietämättä lastenhoitajat kotiin, varasi hotellit jne. Eikä kertonut hänelle mitään. Ilmestyi sitten työpäivän lopuksi työpaikalle shamppanjapullon ja ruusukimpun kera ja ei kun menoksi. Niin että kai niitä kunnon miehiäkin vielä on?Alkuperäinen kirjoittaja Minullakin:Tuo ainakin kerran viikossa kukkia. Järjestää yllätyksiä ja kahdenkeskistä aikaakin.
Samat mietteet mullakin, ihan kuin olisit minua kuvaillut. :ashamed: Mies on siis mitä ihanin ja silti minä vaan kärttyilen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sama juttu. Mä olen ailahteleva, kärttyinen ja ärsyttävä. Lisäksi olen tosi laiska tekemään kotitöitä ja äitinäkin korkeintaan keskinkertainen.Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Miul myös..välillä mietityttää että mitähän tuommonen mies näkee mius.
Mutta ilmeisesti mä olen jossain hyvä kun mies on mun kanssa pysynyt.
B)
Samalainen mies täällä Muutenkin kaikinpuolin ihana mies.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula::wave:
Ei ryyppää, ei hakkaa ja jos käy vieraissa niin peittää jälkensä hyvin.
Kuin myös. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula::wave:
Ei ryyppää, ei hakkaa ja jos käy vieraissa niin peittää jälkensä hyvin.
Kaikilla EI ole kunnon miehiä. Ja se on tuhannen taalan kysymys, että miksi joku sellaista kattelee (siis tajuton ryyppäminen, henkinen ja fyysinen väkivalta jne)..Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mun eukko sanoisi, että olen kunnonllinen mies, mut toisilla on siitä eri käsitys... Eiköhän kaikilla ole kunnon miehet. Mitä sitä muuten sellaista kattelee
Juu. Nää jotka asuu hakkaajan kanssa, syyttää aina itseään siitä, että ukko hakkas ja että oli oma vika. En ymmärrä. Kai se on poljettu niin suohon, että ei jaksa eikä pysty enään lähtee pois.Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Kaikilla EI ole kunnon miehiä. Ja se on tuhannen taalan kysymys, että miksi joku sellaista kattelee (siis tajuton ryyppäminen, henkinen ja fyysinen väkivalta jne)..Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mun eukko sanoisi, että olen kunnonllinen mies, mut toisilla on siitä eri käsitys... Eiköhän kaikilla ole kunnon miehet. Mitä sitä muuten sellaista kattelee