Kunnaksen joulukalenteri, onko viime vuonna ollut tällaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsintä käynnissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsintä käynnissä

Vieras
Hei,

Näin eilen Suomalaisessa kirjakaupassa sellaisen Mauri Kunnaksen joulukalenteri-laatikon, jossa on 24 pientä laatikkoa, joihin voi itse laittaa sisällön.

Mielestäni näin jokunen viikko sitten samaisessa kirjakaupassa Kunnakselta sitten sellaisen kuorma-automallisen, jossa on molemmilla sivuilla 12 laattikkoa, joihin voi itse laittaa sisällön. Tietääkö joku onko tämä esim. viime vuoden malli?. Ja jos on, niin löytyykö niitä vielä mistään?. Kirjakaupasta kyselin, mutta myyjät eivät osanneet auttaa.

Eli haluaisin tuolle 2,5 vuotiaalle autohullulle pojalle sellainen automallisen, johon voi itse laittaa sisällön.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Halpa-hallissa oon nähnyt semmoisen auton, mut se ei ollut mikään mauri kunnas.

Juu minäkin olen nähnyt noita, niitä oli myös Prismassa sekä Minimanissa.....Eivätkä tosiaan olleet Mauri Kunnaksen...Mutta muuten tosi kivan näköisiä, oli punaisia ja vihreitä tai sinisiä, en muista tarkasti....

Missä päin Suomea autoa etsiskelet? Sisustusliikkeen ikkunassa näin tällä viikolla tuollaisen puisen laatikkokalenterin, siis kalenterirekka oli kai nimeltään. Kaupunki Mikkeli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on viime vuodelta auto (kuorma-auto), mutta saattaahan noita olla tänä vuonnakin. En vaan ole nähnyt.

Joo, en ole niitä missään nähnyt. Se, minkä näin muutama viikko sitten, taisi olla ainokainen, joka oli jäänyt viime joulusta. En vain tajunnut sitä, jotta olisin ostanut sen samantien pois. Harmi! :-(

Kiitti vinkistä. Täytyykin lähteä käymään Prismassa.

Itä-Suomi, Turussa asutaan, joten vähän pitkä olisi matka. Katson kuitenkin ensin Prismasta mitä sieltä löytyy.

Yhteistyössä