Kun voimat on loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yökkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yökkis

Vieras
Miten piristää itseä?
Ulkoilu ei oikein onnistu kun ei ole sopivia vaatteita ( rv. 36+3 ) enkä tarkene ilman kunnon ulkoiluvaatteita. Lenkkeilyt on täytynyt jättää jo rv. 20 tietämissä ennen aikaisten supistusten takia ja sitä kaipaan niin paljon :(
Kaikki rankat hommat siis täytyy jättää tekemättä tuon supistusherkkyyden takia. Synnytys sektiolla joten ei kannata ottaa riskiä että vielä lähtee tulemaan.

3½ vuotias tyttö uhmaamassa, komentamassa, kiukkuamassa. Mies illat töissä. Henkeä ahdistaa, supistelee, tuntuu että vauva tulee vuoroin vatsanahan läpi-vuoroin alapäästä ulos, päätä särkee vaikka 1000 mg panadolia olen ottanut, tekisi mieli syödä koko ajan jotain, janottaa, on hirveä hiki, huimaa ... Enkä meinaa kestää näitä seiniä täällä. Mutta en jaksa seurustellakaan kenenkään kanssa että jaksaisin kylään lähteä :(
Masennunko ennen synnytystä jo vai mitä ihmettä voisin tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yökkis:
Kai se on vaan kehiteltävä jotain kivaa. Värittelyt, telkkuohjelmat, piirtämiset, muovailut, pelit, palapelit, kirjat ... Kaikki käyty jo läpi.

Mulla vähän sama fiilis. Lasten sairastelujen takia olen ollut kuukauden neljän seinän sisässä. Lapset saa mut ihan hulluksi ja oma mieli on niiiiiiin maassa.

En siis ole hyvä antamaan vinkkiä, kun itsekin sitä kaipaisin. Joskus yritän muistaa, ettei tätä kestä ikuisuutta.

Yhteistyössä