Kun vauva ei viihdy lattialla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva oppi muutama päivä sitten liikkumaan eteenpäin. Jotenkin minä luulin, että nuo vauvan kitinät helpottaisivat sen myötä, kun hän pääsee tutkimaan paikkoja joita haluaa.. Mutta eipä tuo vauva viihdykään yhtään sen paremmin lattialla, tuntuu, että kitinät ovat vaan pahentuneet. Ihmeissäni olen. Onko tämä joku "vaihe"?

Viihtyy vähän paremmin jos olen itse seurana, mutta ei kyllä kovin hyvin silloinkaan..Sitä ihmettelen, kun ei itse lähde tosiaan yhtään tutkimaan paikkoja, vaikka pääsisi minne vaan. kitisee vaan ja odottaa, että mä kantelen häntä. No, kaipa se joskus helpottaa. :/

Meillä kanssa sellainen vauva, että ei viihdy itsekseen lattialla. Seuraa pitää aina olla, joko isommat veljet tai äiti tai isä. Olen sitten vaan hyväksynyt sen asian, et tää on tällanen persoona. Kyllähän se välillä suututtaa, kun ei saa mitään hommia tehdyksi kun silloin kun vaavi nukkuu, mut ei voi mittään!

juu eipä tässä muu auta kuin hyväksyä tilanne.. olen vain ihmeissäni, kun aina olin kuvitellut, että viimeistään siinä vaiheessa helpottaa, kun oppii liikkumaan! näköjään kaikkien kohdalla ei sitten olekaan niin.. Harmi vaan, että meillä ei ole sisaruksia eikä isää viihdyttämässä lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
juu eipä tässä muu auta kuin hyväksyä tilanne.. olen vain ihmeissäni, kun aina olin kuvitellut, että viimeistään siinä vaiheessa helpottaa, kun oppii liikkumaan! näköjään kaikkien kohdalla ei sitten olekaan niin.. Harmi vaan, että meillä ei ole sisaruksia eikä isää viihdyttämässä lasta.

Voi, onpa harmi. Voimia Sinulle, ja Hyvää Joulua!

Yhteistyössä