N
Niin poikki
Vieras
Poika siis 9v. Menee toiselle luokalle ensi syksynä. Hänellä todettu laaja-alainen lapsuusiän kehityshäiriö. On aggressiivinen muita kohtaan, kiroilee ja kiusaa kaikkia. Käydään lastenpsykiatrialla ja pojalla lääkitykset ym. Olen niin kypsä tähän että hänen kanssa ei voi mennä mihinkään tai tehdä mitään kun saa aina ongelmia aikaiseksi. Tuntuu että hän myös pilaa pikkusiskonsa elämän joka 7v hän pelkää veljeensä ja tuo satuttaa koko ajan häntä tahallaan ja tekee kiusaa. Poika ei pysty leikkiin muiden kanssa normaalisti ym. Olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Meillä alkoi nyt käydä joku neurologi työntekijä 2 kertaa viikossa mutta tuntuu että tää tilanne ei muutu ikinä. Poika on myös todella isokokoinen jo nyt painaa 45kg eli itseäni 5kg kevyempi. Pelkään että parin vuoden päästä en pärjää enää fyysisesti tolle lapselle koska on tosi arvaamaton. Lapsi ei voi muuttaa isänsä luo koska hänen elämäntilanne ei ole sopiva mutta en tiedä haluanko mihinkään laitokseenkaan häntä laittaa
mitä teen.. Tuntuu että en enää jaksa vaikka lapset on isällään 2 vkloppuna kk ja yhden mun vanhemmilla. Saan kyllä omaakin aikaa mutta tää. Arki on niin helvettiä..