Q
qaz
Vieras
Sama hallituksen ylin tiedonantaja totesi aiemmin, että extacynappi on huomattavasti vaarattomampi kuin aspiriini.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Sama hallituksen ylin tiedonantaja totesi aiemmin, että extacynappi on huomattavasti vaarattomampi kuin aspiriini.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Miksei olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Onko kuolleiden määrä suhteutettu harrastajiin?
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:En tiedä essoista yhtään mitään, joten on huono kommentoida. Muutaman kerran olen tuntenut itseni hieman ulkopuoliseksi essoreiveissä ja varsinaista kosketuspintaa koko genreen ei oikein ole.
Ulkopuolisen silmin se kyllä näyttää paremmalta kuin normi baarimeno, mutta voin todeta, että koen itseni ulkopuoliseksi myös "seduloissa".
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Onkohan tässä vaiheessa korrektia todeta, että minä kyllä ratsastan?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Pitäisikö minun nyt siirtyä metyylifenidaatista ekstaasiin?
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Pitäisikö minun nyt siirtyä metyylifenidaatista ekstaasiin?
Onko niillä jotain tekemistä keskenään? Aiemmin ainakin vaihtoehtona tolle oli anfetamiini.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ja viina tappaa enemmän kun syöpä, mutta silti jos jollain on syöpä, kaikki on kauhuissaan, mutta jos joku on alkoholisti, sille lähinnä naureskellaan. (Ja viina liittyy usein myös niihin Keittiksen mainitsemiin parisuhde kuolemiin)
Kaikenkaikkiaan viina tappaa ja aiheuttaa paljon enemmän vaurioita kun laittomat huumeet, mutta koska se on laillinen, sitä ei vaan jotenkin nähdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:kerran oon päälleni pudonnut, otsa piti kursia kasaan mutta vieläkään en ole kuollu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Ja sit tosiaan ne muut huumeiden tuomat lieveilmiöt, joita tässä ei varmaan tarvi alkaa luetteleen edes.... Ratsastuksen mukana ei tule muita lieveilmiöitä kuin satunnainen paskakikkare, joka tarttuu saappaan pohjaan tallireissulla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:kerran oon päälleni pudonnut, otsa piti kursia kasaan mutta vieläkään en ole kuollu.
En tiedä ketään, jota olisi pitänyt huumeiden takia kursia
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:yleisempi taitaa olla tuo lappu varpaassa-ilmiö.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ja minä just tällä viikolla aloitin ratsastuksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:Huumekuolemista ja muutenkin.
Suomessa on noin seitsemän kertaa enemmän huumekuolemia kuin Unkarissa, Slovakiassa, Bulgariassa, Tsekeissä ja Ranskassa.
Suomessa on noin 3,5 kertaa enemmän huumekuolemia kuin Puolassa, Alankomaissa ja Latviassa.
Suomessa on noin 2 kertaa enemmän huumekuolemia kuin Italiassa, Romaniassa ja Belgiassa.
Suomessa on noin puolet enemmän huumekuolemia kuin Kyproksella, Ruotsissa, Kreikassa, Saksassa ja Maltalla.
Suomessa on enemmän huumekuolemia kuin Liettualla, Slovenialla ja Portugalilla.
Itävallan kanssa ollaan tasoissa.