Kun toinen nainen on ihastunut mieheesi....

mitä teet ??

Siis miehen muu työporukka vihjailee vähän väliä että tiedätkö sinä...
on yrittänyt ihan pokkana iskeä miestäsi sanotaan nyt vaikka saunaillassa tai pikkujouluissa.

Miehesi on kertonut sinulle kaiken.
Tällä naisella on aviokriisi menossa tuskin on oman miehensä kanssa tulevaisuutta.

Luotat mieheesi, mutta miten käyttäydyt sitä naista kohtaan.
Tulet törmäämään häneen vähän väliä kun käyt miehesi työpaikalla.

Tiedät myös sen että nainen aikoo mennä pitemmälle.
Sanotko jotain naiselle suoraan vai annatko asian edetä omalla painollaan ja toivot ettei miehesi hairahda...??

Auttakkee nyt... :/
 
vieras
Mä luultavasti sanoisin sille naiselle kahden kesken pari varoittavaa sanaa. Ilmeisesti on kyse aika sisukkaasta tapauksesta ja on "päättänyt" saada miehesi, niin että tuskin on lopettamassa yrityksiään. Miksei miehesi sano itse hänelle ettei vähempää vois kiinnostaa? Luulis naisen nolostuvan kun suoraan kuulee ihastuksensa kohteelta ettei ole mitään toivoa ja lopettaa sit siihen noi yritykset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä luultavasti sanoisin sille naiselle kahden kesken pari varoittavaa sanaa. Ilmeisesti on kyse aika sisukkaasta tapauksesta ja on "päättänyt" saada miehesi, niin että tuskin on lopettamassa yrityksiään. Miksei miehesi sano itse hänelle ettei vähempää vois kiinnostaa? Luulis naisen nolostuvan kun suoraan kuulee ihastuksensa kohteelta ettei ole mitään toivoa ja lopettaa sit siihen noi yritykset.
miestäni ei häiritse toi tilanne..
lähinnä huvittaa..
nainen on yli 30v ja mieheni reippaasti alle 30v
 
vinci
sitä voi olla vaikee suhtautua näin etukäteen ajattelemalla mitenkään...
ehkä jos nainen on mua kohtaan ystävällinen niin olen sitä takasin pienellä varauksella...
ainahan sitä vois naiselle sanoa että oon kuullu sun vikittelevän mun miestä mut ainakaan mulla ei oo pokkaa mennä ekaa kertaanäkemääni naista yllättään sanomalla heti moin jälkeen että jätä mun mies rauhaan : o
ja jos mies on hairahtuakseen niin se hairahtuu jos sitä haluttaa..
tosin kun miehesi kerran kertoi itse sen sulle niin epäilen mahtaako kyseiseen immeiseen tuntea viehtymystä.
työporukalle voisin sanoa kun he vihjailevat ensi kerralla että no jos se ukko jotain harppua haluaa panna niin ei se sitten oli minkään arvonen se mieskään. ja ainahan aidan takana on muka vihreempää ruohoa mutta sittenhän mies sen näkee kun sinä potkaset sen sinne vihreelle puolen että onko se vaan näköharhaa...tms
tosin sitten jos se nainen ei tule edes jutteleen niin en varmaan noteerais moista mitenkään..ja kyllähän se siitä sen huomaa että tiiät jotain kun kerran et edes moikkaa tms...ainahan tuota vois pahasti mulkastakkin ; D

nää mun vastaukset nyt on ihan kuviteltuja et enpä tiiä toimisko oikeessa tilanteessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä luultavasti sanoisin sille naiselle kahden kesken pari varoittavaa sanaa. Ilmeisesti on kyse aika sisukkaasta tapauksesta ja on "päättänyt" saada miehesi, niin että tuskin on lopettamassa yrityksiään. Miksei miehesi sano itse hänelle ettei vähempää vois kiinnostaa? Luulis naisen nolostuvan kun suoraan kuulee ihastuksensa kohteelta ettei ole mitään toivoa ja lopettaa sit siihen noi yritykset.
miestäni ei häiritse toi tilanne..
lähinnä huvittaa..
nainen on yli 30v ja mieheni reippaasti alle 30v
Kannattais sanoa, miehelle, et vaikkei häntä tilanne häiritsekään, niin siuta kyllä.

 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mitä teet ??

Siis miehen muu työporukka vihjailee vähän väliä että tiedätkö sinä...
on yrittänyt ihan pokkana iskeä miestäsi sanotaan nyt vaikka saunaillassa tai pikkujouluissa.

Miehesi on kertonut sinulle kaiken.
Tällä naisella on aviokriisi menossa tuskin on oman miehensä kanssa tulevaisuutta.

Luotat mieheesi, mutta miten käyttäydyt sitä naista kohtaan.
Tulet törmäämään häneen vähän väliä kun käyt miehesi työpaikalla.

Tiedät myös sen että nainen aikoo mennä pitemmälle.
Sanotko jotain naiselle suoraan vai annatko asian edetä omalla painollaan ja toivot ettei miehesi hairahda...??

Auttakkee nyt... :/
Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.

On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.

 
Riippuisi naisen suhtautumisesta tilanteessa, jossa osuisimme samaan paikkaan.

Saattaisin sanoa suoraan sen verran, mitä muutenkin olen mieltä omasta parisuhteestani:
Jos mieheni löytää minua paremman, niin en voi muuta kuin toivottaa parempaa loppuelämää ja onnea matkaan. Tähän mennessä ei ole ollut havaittavissa suurempaa intoa edes etsiä sitä parempaa tai kokeilla tarjolla olevia.

Joka tapauksessa käyttäytyisin ystävällisesti ja kohteliaasti, joskin ehkä hiukan viileästi.

Ainakaan en mulkoilisi, kyräilisi tai uhkailisi, sillähän antaisin sen kuvan että nainen on onnistunut yrityksissään edes sen verran, että tunnen oloni jossain määrin uhatuksi.

 
ihme kysymyksiä...
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.

On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.
No miten se nyt liittyy mihinkään?
Jos se mies on vaikka lähikaupan lihatiskillä töissä, ja vaimo ostaa sieltä ruokaa?
Tai käy hakemassa miehensä töistä iltapäivisin, koska ainoa auto on vaimolla?

Jos te ette käy toistenne työpaikoilla käyneet, tarkoittaako se, että kukaan ei käy? Mä olen käynyt mieheni työpaikalla pari kertaa, se on käynyt meillä töissä useamminkin.
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ihan niinkun mies olis aivoton zombi joka tekee tahdottomana
kaiken mitä vaan käsketään , oli siten käskijä kuka tahansa nainen . :LOL: :LOL: :LOL:
Joskus vaan mies on aivoton olento. Muistuu mieleen yksi aamu 7v sitten.. Heräsin silloisen avokin vierestä kun puhelimeni piippasi. Viesti kuuluin näin muistaakseni "Pantiin "Markon" kanssa".. Minä, että jahas, onkos herralla jotain selitettävää? "Se puhuu ihan täyttä puppua" Minä, että niinkö ja käskin sitten soittamaan ja kysymään mistä on moisen saanut päähänsä.. Siinä se ukko parka huusi kurkku suorana vihaavansa sitä naista (lapsensa äiti) ettei koskisi pitkällä tikullakaan enää, heidän juttunsa oli niin ohi jne.. Arvatkaa vaan kuka otti ja lähti :D
 
PahaSilmä
Sun pitänee näyttää sille, että se on ihan surkea tapaus ja ettei sillä oo mitään mahista sun mieheen. Mä aianakin tekisin silleen, että laittasin itteni NIIN hyvännköseks. Ja sit antaisin mieheni suudella mua suulle ja oisin muutenkin niin ihana, että se ämmä näyttäs mun vierellä ihan tiskirätiltä.
 

Yhteistyössä