Kun töihinmeno ti ahdistaa jo nyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
mikä hitto minua vaivaa :( En osaa nauttia vapaista ollenkaan kun mietin vain taas seuraavaa työpäivää. työ sinänsä ihan ok, kaikki työpaikkani vain alkanut ahdistaa jossain vaiheessa. tulee tunne että en halua mennä!! näennäisesti viihdyn ja olen työkavereiden kanssa ihan väleissä ja teen työt kunnialla mutta haluaisin vain olla kotona. MUTTA EN KUITENKAAN! kuitenkin joku vaatimus vie työelämään, ei minusta ole tuilla elämään. Mutta menee aina esim sunnuntai jo pilalle kun jo aamusta mietin että huomenna töihin....

mikä ihme minua vaivaa :(

voi kun tietäisi mitä tälle asialle tehdä, haluaisin niin viihtyä töissäkin ja olla ahdistumatta. Mutta ikää on jo yli 30 ja työpaikkojakin useampi kokeiltu, aina sama juttu :(

nostanpa jos olisi lisää kokemuksia tai vinkkiä, mikä mua vaivaa ja miten korjata asia :( Nytkin on olo kauhea, en osaa yhtään nauttia koko perheen vapaapäivästä

Tiedän tuntemuksen. Turha sitä on kuitenkaan vapaapäiviään tuhlata työnteon murehtimiseen. Silloin ei ole vapaalla eikä töissä hauskaa. Ja jos se olisi se työn teko hauskaa ei se työtä sitten olisikaan. Ainakin näin olen yrittänyt itselleni uskotella. *Sitä unelmaduunia metsästäessä*

Alkuperäinen kirjoittaja mitä tehdä;22605633:
nostanpa jos olisi lisää kokemuksia tai vinkkiä, mikä mua vaivaa ja miten korjata asia :( Nytkin on olo kauhea, en osaa yhtään nauttia koko perheen vapaapäivästä

Ei täälläkään nautita. Huomenna alkaa uusi työ ja mua lähes oksettaa tää olo, kun jännittää niin paljon. En tiedä työstä oikeastaan paljonkaan käytännössä, enkä osaa arvioida menestymistäni siinä. Ooon lähes paniikissa kohta- :( Ei siinä mitään jos se työ lähtee meneen, mut jos en syystä tai toisesta pysty täyttään vaadittuja kriteereitä, niin siitä tulee kamaalaa!
Mä tarvitsisin kans tsemppiä.

Ei täälläkään nautita. Huomenna alkaa uusi työ ja mua lähes oksettaa tää olo, kun jännittää niin paljon. En tiedä työstä oikeastaan paljonkaan käytännössä, enkä osaa arvioida menestymistäni siinä. Ooon lähes paniikissa kohta- :( Ei siinä mitään jos se työ lähtee meneen, mut jos en syystä tai toisesta pysty täyttään vaadittuja kriteereitä, niin siitä tulee kamaalaa!
Mä tarvitsisin kans tsemppiä.

No minä tsemppaan sua! Onnea matkaan :) Kiva jos sulla menee sitten ok kun olet alkuun päässyt, itsellä se työahdistus jatkuu vaan ajankin kanssa....

[QUOTE="aloittaja";22605970]No minä tsemppaan sua! Onnea matkaan :) Kiva jos sulla menee sitten ok kun olet alkuun päässyt, itsellä se työahdistus jatkuu vaan ajankin kanssa....[/QUOTE]

:D Kiitos tsempistä. Mä en ole tästä ahdistuksesta kertonut kellekkään. Aiemmissa paikoissa mun tilanne on ollut ihan sama kuin sulla nyt joten tiedän miltä tuntuu.
Mä jossain vaiheessa mietin hypnoosia tai jotain josta vois olla apua. Mut olisko kuitenkaan ollut, kun inhosin niitä töitä niin paljon ja olin vaan rahan takia duunissa. Ehkä mä tässä nyt pelkäänkin just sitä että tuo kamala tilanne taas toistuu.

Sulla on tavallaan tänään helpompi tilanne mun näkökulmasta kun tiedät huomisen kaavan, mulla on kaikki ihan tuulessa...