Kun tiejyrän alle jäänyt :(

23.04.2007
229
0
16
Mun olo siis.

Ensin 2 tuntia autossa matka juhliin... Juhlissa karmeeta vedättämistä ja hymistelyä puolituttujen ihmisten kanssa sekä lasten kaitsemista (varsinkin tuon puoltoistaveen :/ ). Tulee syötyä huonosti seisovasta pöydästä, jossa ei kunnon ruokaa käytännössä ollenkaan...
Ja sitten vielä takastulomatka päälle...

Kumpaankin suuntaan ihan käsittämätön ruuhka, ajonopeus about 60 satasen alueella ja sitä rataa... Onneksi autossa sentään on ilmastointi :whistle:
Siinä voikin mennä taas viikko tai toinenkin ennekun mut saa tuollaiselle automatkalle uudestaan muksujen kanssa :ashamed:

PS.Mä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka täydellisellä ajokelillä ajaa reipasta alinopeutta, vaikka takana on kymmenien autojen jono |O

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1378463

koska sit voi käydä näin.. :/

Että niinkun ääripäästä toiseen? Joo joo... Eiköhän tuosta löydy joku välimuotokin?
Ja se nyt on tosiasia, että jos joku ajaa selvästi sallittua hiljempaa niin tulee ohitustilanteita ja siten myös vaaratilanteita ja onnettomuuksia. Että näin.

Minä ajoin just lasten kanssa 45 min /sivu miehen pikkuserkkupuolen lakkiaisiin. Ja juoksi koko sen ajan kuopuksen perässä, just ennen lähtöä vaippaa vaihtaessa poika pissi mun ja omien housujensa päälle. Ei kun muksut autoon ja kotia. Mutta siltikin oli mukava tavata miehen puolen sukulaisia, vaikka mies ei itse päässyt mukaan!
Ja köröttelin moottoritiellä sataa, kun ei ollu enempiä liikennettä. Pikkutiellä tulikin vastaan kolme ampparia ja yks paloauto ja medihelikin siinä pörräs. Yhtäkkiä mulla ei ollu kiire mihinkään. :/

Samanmoinen olo täälläkin!
Aamulla olin xyclingissä ja sen jälkeen kannettiin miehen kanssatuollanen törkeen painav lipasto/kapist meidän ahataista rappusista yläkertaan. |O Menin siitä uraasta nin poikki etten edes muista puolivälin jälkeen mitään, niin saakelin painava se prkl:een kaappi oli :wave:

nii.. ei kul tiedän miltä susta tuntuu ja välillä oon itekin pitkillä automatkoilla kirjonnu kun ei voida ajaa rajotusten mukaan vaan reilusti alinopeutta. niitä sunnuntaiajajia on aina silloin liikenteessä kun ei tarvis olla.. menen rentoutumaan suihkuun esim.. onneks teilla on ilmastointi meilläkun eu sellasta hienoutta ole autossa..

Yhteistyössä