Kun tekisi mieli lyödä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äkäpussit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äkäpussit

Vieras
En jaksa selittää syitä, mutta tänään hermostuin 4-vuotiaan kiukkuun ja huutamiseen niin, että teki mieli lyödä häntä :(
Menin lopulta toiseen huoneeseen, itkin ja hakkasin käsiäni pöydän reunaan.

Se on hirveä tunne, kun tekee mieli lyödä pientä. Ja hirveätä, kun tuntuu, ettei jaksa. Tiedän sen tunteen menevän ohi, mutta sillä hetkellä se on niin kamalaa.

Ei siitä tarvitse tuntea syyllisyyttä. Se on ihan luonnollista että TEKEE MIELI lyödä. Se on eri asia ku lyöminen. Jos sua ärsytetään (niinku vaan uhmaikänen voi ärsyttää, se on hänen elämäntehtävänsä) ja ärsytetään ja vielä vähän ärsytetään, niin musta olis aika outoa ettei jossain vaiheessa kilahtais ja hermo menis iteltäkin. Se on sitten jokaisesta itsestään kiinni miten sellasessa tilanteessa toimii. Mutta älä hyvä ihminen tunne huonoa omaatuntoa ajatuksista, jotka on täysin ymmärrettäviä eivätkä tee kenellekään mitään pahaa tai kerro mitään siitä minkälainen äiti olet lapsellesi. :)

minä olen kuullut että jos ääneen saa sanottua ne vihantunteet niin niitä ei tee. En minä nyt tarkoita sitä sun olisi pitänyt sanoa lapselle että nyt äitiä huvittaisi tempaista sua turpaa vaan jotenkin muuten tulisi lapselle ilmaista että ei äitiäkään jaksa ihan kaikkea...Hyvä juttu että menit toiseen huoneeseen ja rauhoituit siellä.
Olen kai minäkin leperrellyt lapsilleni että jos et lopeta sitä parkumista niin äiti työntää sut mikroon(tämä tapahtui siis silloin kun lapset oli ihan pieniä) :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä