Kun tekee mieli - lukekaa äkkiä ennenkun poistetaan!

Nyt kaikki kynnelle kykenevät vääntämään lapsia! Ei mitään väliä sillä, mistä saa spermaa, kunhan ihana raskaus odottaa ja sen myötä toimeentulo pienen lapsen äitinä. Varsinkin rooli osana jotakin yh:n elämän suurempaa eli paikka suurperheessä ennen 27-vuotis synttäreitä on PELASTUS. Kukapa sitä koulua ois jaksanu ysiluokan jälkeen käydä kun tietää, et mies (siis joku niistä monista siellä tulevaisuudessa) käy kuitenkin sen amiksen ja sitten elättää meidät kaikki (eksäneksän teinin, eksän kouluikäsen ja sen viime hairahduksen taaperon ja tietty mun kolme eri isälle sen jälkeen syntyneet ja meidän tulevat yhteiset). Saahan se neljä tonnia kuussa amiksen papereilla, paitsi et nyt tais tulla jotkut ihme yt-neuvottelut, jotka sotkee jotenki asiaa, mut mitä välii kun meillä on parin millin (mummon markoissa) talo rakenteilla ja mulla on TOSII kivaa sisustaa sitä. Tosin miehen eksä alotti tän ja kaikkihan piti laittaa uusiks. No onhan mulla aikaa kun mies on töissä ja sen jälkeen "harrastuksissa". Vitsi, kun porukatkin on nii onnessaan mun hyvästä säkästä - faijakin dokaamiseltaan jaksaa muistuttaa ja mutsi apteekkilaskun maksettua on aina meillä lapsia hoitamassa (syömässä). Vähäkö mun elämä on siistii!
 
Duunarin eukko
Mieltsii..vähänkö oon kade..ja vielä kolme lasta 3:lle miehelle...varmaan oot euroopan kauneinkin...ja vielä 340 000 egen talo.. eikä ees kouluja oo tarvinnu käydä...arghh..mä en kyl kestä tätä kateutta =)
 
Reino Nordin? Tää oli puhdas vuodatus yksin asuvan lapsettoman akateemisen 32-vuotiaan ja alkoholisti duunarivanhempien ainoan lapsen asumismuodon 39neliötätupakeittiöjamakkariviissataajakymppipäälle puolesta. Ei jaksa tehdä 8-tuntia päivässä matikan läksyjä sairaanhoitajan palkalla 250 yliopisto-opintoviikon jälkeen kommentoimatta palstan "meillä on kakssataaneliöö ja reimatekit, mut kävin panemassa naapurin miestä". Ei saatana voi olla niin kevyttä elämää näillä painoaan kasvattavilla, minua nuoremmilla äideillä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Reino Nordin? Tää oli puhdas vuodatus yksin asuvan lapsettoman akateemisen 32-vuotiaan ja alkoholisti duunarivanhempien ainoan lapsen asumismuodon 39neliötätupakeittiöjamakkariviissataajakymppipäälle puolesta. Ei jaksa tehdä 8-tuntia päivässä matikan läksyjä sairaanhoitajan palkalla 250 yliopisto-opintoviikon jälkeen kommentoimatta palstan "meillä on kakssataaneliöö ja reimatekit, mut kävin panemassa naapurin miestä". Ei saatana voi olla niin kevyttä elämää näillä painoaan kasvattavilla, minua nuoremmilla äideillä..
Et voi olla tosissas, että olet kateellinen ja katkera joillekin palstalaisille? Kannattaisiko tehdä omalle elämälleen jotain ja lopettaa parkuminen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Reino Nordin? Tää oli puhdas vuodatus yksin asuvan lapsettoman akateemisen 32-vuotiaan ja alkoholisti duunarivanhempien ainoan lapsen asumismuodon 39neliötätupakeittiöjamakkariviissataajakymppipäälle puolesta. Ei jaksa tehdä 8-tuntia päivässä matikan läksyjä sairaanhoitajan palkalla 250 yliopisto-opintoviikon jälkeen kommentoimatta palstan "meillä on kakssataaneliöö ja reimatekit, mut kävin panemassa naapurin miestä". Ei saatana voi olla niin kevyttä elämää näillä painoaan kasvattavilla, minua nuoremmilla äideillä..
Et voi olla tosissas, että olet kateellinen ja katkera joillekin palstalaisille? Kannattaisiko tehdä omalle elämälleen jotain ja lopettaa parkuminen?
Mitä ehdotat? Porukat on persaukisia, joten ei voi sijoituksia tehdä takuisiin perustuen. Raskautuminen varakkaalle miehelle? Ikinä jaksa paskaa jauhaa vanhan rahan kasvattamien ihmisten kanssa provosoitumatta. Ehkä sinun on parempi olla hiljaa kun et varmaankaan ole ollut missään tekemisissä työttömien alkoholistiduunareiden sukupolven ensimmäisen akateemisen jälkikasvun yrittämisessä toimia keskiluokan "ostetaan pankin rahalla"..
 
No kertoopi hyvin palstalaisista se kun ei jaksa lukea kun puoliväliin. Jos joku perustaa palstan lapsettomille vanhemmistaan ja yhteiskunnasta kiinnostuneille, jotka eivät käytä hyväkseen toisia yksilöitä (lapsia) löytääkseen vastauksia arkipäivän haasteisiin niin osallistun mielelläni..
 

Yhteistyössä