[QUOTE="tytteli";25666376]Mua hiukan häirittee, kun sanotaan KANAA. Muistaako kukaan edes, että ne on melkkeestä kaks eri elukkaa? Kana ja Broileri. Kanaviillokin ainakin muistaa jokainen....ja se on ihan eri kuin herkullinen tipu broisku=)[/QUOTE]
Häiritsee minuakin. Kana maistui kanalta - hyvältä. Broileri saattaa olla jopa kuvitteellinen hahmo - se voi olla vaikka tofun sukuista mössöä, tai pehmennettyä kumia tai jotakin. Ei se kanaa ole, kaukana siitä,.