Kun tarvitsisi saada uudet silmälasit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Niin pitääköhän ne maksaa samantien kun käy niitä sovittamassa, vai vasta sitten kun lasit ovat valmiit?

Heräs tämmöinen kysymys, kun tekis mieli lähtee silmälasi ostoksille, tai lähinnä hankkimaan aurinkolasit missä on vahvuudet =)

Alkuperäinen kirjoittaja jup:
Specsaversilla voipi maksaa, kun lasit ovat tulleet, mut esmes eyenliikkeissä mun piti maksaa heti. Muista liikkeistä ei ole tietoa

Ei kait missään tarvi heti maksaa... vaan vasta sitten kun näkee valmiit lasit...

Alkuperäinen kirjoittaja sn:
Specsaversilla voipi maksaa, kun lasit ovat tulleet, mut esmes eyenliikkeissä mun piti maksaa heti. Muista liikkeistä ei ole tietoa

Ei kait missään tarvi heti maksaa... vaan vasta sitten kun näkee valmiit lasit...

Mun piti. Mut nyt kun lapsille piti hankkia lasit, niin menin naapuriliikkeeseen, specsaversille. Oishan mulla kuluttajana ollut oikeus maksaa vasta, kun lasit olisin nähnyt. (luulen näin ) En vaa jaksanu alkaa pikkusummista 'tappeleen'

:o Mä ostin sieltä lasit viime kesänä ja maksoin heti kun ne lasit tilasin, myyjä kertoi että heillä on tällainen käytäntö että laseja ei edes tilata ennen kuin ne on maksettu. Liekö tuokin sitten liikekohtaista...

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

:o Mä ostin sieltä lasit viime kesänä ja maksoin heti kun ne lasit tilasin, myyjä kertoi että heillä on tällainen käytäntö että laseja ei edes tilata ennen kuin ne on maksettu. Liekö tuokin sitten liikekohtaista...

Ja mulle sanottiin tuollain eyenliikkeessä :D . Specsaversilla sanottiin, että sitten kun lasit ovat tulleet :D

Mut mites sitten kun hakee esim. sossuun maksusitoumusta varten kustannus arvion ja sit jos sossu maksaa niin ei taida puhelin soitto riittää vaan pitää viedä maksusitoumus ko liikkeeseen ennen kuin tilaavat ne... tulee siis ylimääräistä juoksua...

Yhteistyössä