Kun täällä on alastonsuomi.comissa olevia, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä en ymmärrä tuota kommentointia siellä? jos haluu vastata niin kommentoiko silloin sen kommentoijan profiilia vai oman kuvansa kohdalla

vaiks ei kait noille vonkaajille tartte mitään sanoo, nehän yrittää jokaista

En osaa sanoa, mutta minua kiinnostaisi, että voiko kommentit ja arvioinnit estää? Laitoin sinne joskus kuvia, mutta en muista enää salasanaa. En jaksa muistellakaan, jos kommentit on pakko ottaa vastaan.

miksi ne kuvien arvioinnit pitäisi estää, sehän siinä on mun mielestä ideanakin! :o

-jonttu- muuten, on täällä palstalaisten tissikuvat ollu esillä joten miksei saisi linkittää sinne? kunhan varoittaa mitä sisältää niin mun mielestä siitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miksi ne kuvien arvioinnit pitäisi estää, sehän siinä on mun mielestä ideanakin! :o

-jonttu- muuten, on täällä palstalaisten tissikuvat ollu esillä joten miksei saisi linkittää sinne? kunhan varoittaa mitä sisältää niin mun mielestä siitä vaan.

Samaa mieltä! Se on se idea...Oletko Fjonga tuolla? Voitko kertoa nikkisi *kuolaa*

no sinä olet avoin kaikelle mikä liittyy seksiin,mutta sori kaikki ei ole niin avoimia että niitä tissikuvia haluaa nähdä.minusta jokainen osaa hakea itse tissikuvia netistä,ilman että niitä tyrkytetään täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:

Samaa mieltä! Se on se idea...Oletko Fjonga tuolla? Voitko kertoa nikkisi *kuolaa*

en ole, mutta eiköhän se fjonga tulisi olemaan jos joskus jatkossa päätän sinne liittyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no sinä olet avoin kaikelle mikä liittyy seksiin,mutta sori kaikki ei ole niin avoimia että niitä tissikuvia haluaa nähdä.minusta jokainen osaa hakea itse tissikuvia netistä,ilman että niitä tyrkytetään täällä.

jokainen osaa kai hakeutua toisella palstallekkin kun huomaa millaisia sopimattomia ihmisiä täällä on :whistle: vai?

Niin, kai sitä voi palstaa vaihtaa. Mutku mä oon siinä käsityksessä, että tämä on mukavin palsta missä mä oon kirjoitellu. Ei huvittais vaihtaa. Ja eikö siellä alastomassasuomessa mahda olla ihan omat fooruminsa, jos pitää kuvia linkkailla.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Niin, kai sitä voi palstaa vaihtaa. Mutku mä oon siinä käsityksessä, että tämä on mukavin palsta missä mä oon kirjoitellu. Ei huvittais vaihtaa. Ja eikö siellä alastomassasuomessa mahda olla ihan omat fooruminsa, jos pitää kuvia linkkailla.

onhan täälläkin kyllä seksiosionsa. vaikka kyllä mun mielestä pitäisi voida keskustella seksistä irstaastikkin myös mitäs nytillä. ei tartte olla kaiken aina niin jäykkää ... eiku löysää... eiku en tiiä :snotty: mut tosiaan kuvat voi kyllä linkittää vain linkkinä ja varoittaa jos joku hieman edesvastuuton äiti palstailisikin lapsi sylissä. koska kaikkihan tietää että jotkut esim teinit vai niitä kuvia linkittää suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ja mua kiinnostais voisko ne linkit täältä sinne estää.

Modet poistaa sellaiset linkit, haluttiin tai ei! Ne eivät siis ole täällä varsinaisesti luvallisia. Linkität vaan nostoon ketjun, jossa on liian suoria kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jokainen osaa kai hakeutua toisella palstallekkin kun huomaa millaisia sopimattomia ihmisiä täällä on :whistle: vai?

kipaiseppas sitten jonnekkin alan palstalle roikkumaan

Nyt ainakin toistaiseksi, kuvat VAIN linkkeinä ja selkeä varoitus otsikkoon (esim. K-18 kuvia).

Jos asiaan tulee muutoksia, tiedotamme siitä moderaattoreiden nostossa =)

Muoks. Asiaa tulikin jo selvyys, eli tämäntyyppiset kuvat lähtevät seksiosioon.

Yhteistyössä