Kun täällä nyt puhutaan tosta naisten alapääjutusta(kohdunlaskeumasta ym.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Niin millainen teidän alapää on siis minkä näköinen.Ja minkä näköinen on normaali? kun mulla ainakin sieltä syvältä kurkkaa joku lörpsyke,oisko se kohdunnupukka kun on sellanen reikä tai viilto siinä?? ja siis toi on vähän siellä syvemmällä mut välillä tulee ihan ulos asti. mut sit siinä uloinpana on jotain lörpsykkeitä myös,onko se normaalia? en ymmärrä sit mitä ne on.

Oireet

Kohdunlaskeuma on lievänä oireeton. Ensimmäisiä oireita on painontunne lantionpohjassa. "Myöhemmin voi esiintyä ristiselkäsärkyä ja alaspäin tuntuvaa kiristystä. Emättimen etuseinän veltostuessa ja virtsarakon laskeutuessa voi esiintyä virtsarakon tyhjenemishäiriöitä (ks. «Virtsaumpi naisella» 1) tai toisaalta virtsankarkailua (ks. «Virtsankarkailu naisella» 2). Yhdyntävaikeudet ovat harvinaisia. Joskus ensimmäinen vaiva on emättimen suuaukosta ilmestyvä pullistuma, jonka pintä voi hankautua rikki, aiheuttaen niukkaa, jopa verensekaista valkovuotoa"

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00140

Käy gynellä niin selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Niin millainen teidän alapää on siis minkä näköinen.Ja minkä näköinen on normaali? kun mulla ainakin sieltä syvältä kurkkaa joku lörpsyke,oisko se kohdunnupukka kun on sellanen reikä tai viilto siinä?? ja siis toi on vähän siellä syvemmällä mut välillä tulee ihan ulos asti. mut sit siinä uloinpana on jotain lörpsykkeitä myös,onko se normaalia? en ymmärrä sit mitä ne on.

Ettei toi nyt kuitenkin olis vaan virtsaputken suu? Sehän voi monesti olla pieni lärpäke jossa on reikä/viilto keskellä. Se nyt ei erityisen syvällä ole, mutta voi rakenteesta riippuen olla välillä vähän piilossa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Siis millä te kurkitte sinne syvälle itse että oikein näätte mitä lörpsykkeitä siellä on???

En tarkoittanut että kurkin syvälle vaan yritin selittää että toinen on siellä syvemmällä ja ja sit toinen siinä ihan "aukolla"

ei mulla kyllä virtsaPUTKI näy päällepäin ollenkaan, hyvä kun sen viillon huomaa. Ja häpyhuulten lisäksi i muita lärpäkkeitä ole.

Peilillä on joskus hyvä katsoa itsekin.

Yhteistyössä