kun synnytit,kiititkö kätilöä kun homma oli ohi?

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
hih-hih
En ehtiny, kun mua jo kiidätettiin leikkuriin. Lääkäriä, joka mun henkeni siellä pelasti toivon kiittäneeni... seuraavat pari päivää meni vähän heikossa hapessa, en muista muuta kun ne hetket, kun tyttö tuotiin tisulle.

jep
En niinkään ollut tyytyväinen toimintaan, mutta loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin, lapset jäi eloon ja itse myös. Sekään ei ole aina sanottua : ( t. nöyrä synnyttäjä

vieras
Todellakin kiitin!
Varsinkin tässä kolmannessa synnytyksessäni kätilö oli aivan mahtava ja ihana! Lämmitti kovasti kun halasi vielä kun osastolle toi minut ja vauvan :) Tää jos joku oli oikeassa ammatissa, ainuttakaan neg. sanottavaa ei kyseisestä kätilöstä kyllä löydy..

auringonkukka-75
Kiitin heti synnytyksen jälkeen. Meille sattui aivan ihana kätilö. Mies vei vielä seuraavana päivänä pienen muistiaisen hänelle. Ja sitten, kun käytiin osastolla kätilön kanssa vielä synnytys läpi, niin kiitin uudestaan. Jos meille tulee toinen lapsi, niin toivoisin kovin, että osuisi sama kätilö, kuin ekalla kerralla.

Mun täytyy sanoa, etten ole varmaankaan kertaakaan sanonut kiitos. Muutoin olen kyllä ollut kiitollinen ja ovat toivottavasti ymmärtäneet sen ilman sanaa kiitoskin. Pari kertaa on kätilö/harjoittelija tulleet osastolle veilä kertaamaan tapahtuneen ja hyvä mieli on aina ollut keskustellessa.

Tarviiko kiitollisuuden ymmärtämiseen aina sanan kiitos? :ashamed:

Yhteistyössä