H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
Höpö höpö. Jonkun käytökseen kuuluu, jonkun ei, ihmisiä on erilaisia, aikuisiakin.
Jos heittää suuttuessaan jotain esim. seinään, siinä ei ole minusta mitään ihmeellistä, kertoo vain räjähtävästä temperamentista. Mutta sitten jos aletaan heittelemään painavaa tavaraa muita kohti, se on kaikkea muuta kuin normaalia.
Itse olen paiskannut kerran riidan yhteydessä kaukosäätimen mäsäksi seinään. Ja muutakin. Mutta aina vain sinne seinään. Se helpottaa kun hajottaa jotain. Tosiaan paljon normaalimpaa kuin esim. lyödä toista.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Onko normaalia, että jos suuttuu kovasti, niin saattaa viskoa tavaroita ympäriinsä??? Siis tällaista sattuu aniharvoin, mutta joskus kuitenkin....onko käynyt muille?
Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
Höpö höpö. Jonkun käytökseen kuuluu, jonkun ei, ihmisiä on erilaisia, aikuisiakin.
Jos heittää suuttuessaan jotain esim. seinään, siinä ei ole minusta mitään ihmeellistä, kertoo vain räjähtävästä temperamentista. Mutta sitten jos aletaan heittelemään painavaa tavaraa muita kohti, se on kaikkea muuta kuin normaalia.
Itse olen paiskannut kerran riidan yhteydessä kaukosäätimen mäsäksi seinään. Ja muutakin. Mutta aina vain sinne seinään. Se helpottaa kun hajottaa jotain. Tosiaan paljon normaalimpaa kuin esim. lyödä toista.
Alkuperäinen kirjoittaja en:Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
mitä jos joku just sattuu liikkumaan siihen suuntaan johon olet heittämässä kaukosäädintä? törkeää. ja pelottaa muita.
Toki meitä on erilaisia,minä kykenen hillitsemään itseni kuitenkin suuttuessa niin etten ala viskomaan tavaroita pitkin seiniä ja kuitenkin itse joutuisin siivoamaan sotkun.Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja en:Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
mitä jos joku just sattuu liikkumaan siihen suuntaan johon olet heittämässä kaukosäädintä? törkeää. ja pelottaa muita.
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:Alkuperäinen kirjoittaja en:Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:En todellakaan,ei kuulu aikuisen ihmisen käyttäytymiseen.
Meillä lapsi tuli isältään viikonlopunvietosta,äitipuoli oli suuttunut miehelle ja heittänyt avainnipulla kohti.
Oli lapsella kiva mustelma silmäkulmassa ja haava.
Kyllä muistaa sen erittäin hyvin vaikka asiasta on puolitoista vuotta aikaa.
Pakko tunnustaa että silloin teki kyllä mieli mennä ja viskata sitä ämmää avainnipulla silmään.Ajatusasteelle kuitenkin jäi.
Suutuin ihan silmittömästi ja otin silloin puhelun lapsen isälle ja sanoin että lastensuojeluilmoitus lähtee jos vielä toistuu tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen joskus heittänyt suutuksissa, ei se nyt jokapäiväsitä ole, eikä viikkottaista, ei joka kuukautista eikä edes joka vuotistakaan. Mutta kyllä, niin on käynyt joskus silti, eikä se nyt minusta mitään maailman epänormaaleintakaan ole. Ihan on luonnollinen reaktio ihmisessä että adrenaliini kohoaa kun suuttuu, toiset kimpaantuu eritavalla, hillitä pystyy kyllä kun opettelee tai kasvaa tottumaan. Mä olin äidin mukaan jo ihan pienestä lapsesta kova suuttuessa viskomaan leluja ja jos nyt aikuisiällä on saattanut kerran kattila keittiössä lentää, niin en taida vielä kuitenkaan mediheliä soittaa pihaan hakemaan.
Mä mietin just, että lapsena paiskoin leluja ja hoin itsekseni kirosanoja. Olen normaalisti tosiaan hyvin hillitty ja rauhallinen. Mies saa joskus mut ärsytettyä omituisella käytöksellään niin, että tipun jonnekin lapsen tasolle. Mies on sitä mieltä, että en saisi hermostua lainkaan. Hänellä on joku suuttumiskammo ja kaikenlainen äänen korotus minulta, on jo hänen mielestään katastrofi....jotenkin olen väsynyt elämään jatkuvasti siten, etten saisi lainkaan hermostua. Sitten lopulta palaa kiinni kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Pee:Yleensä huudan vaan raivopäänä, mutta joskus se raivo on niin suunnaton että tahtoo käyttää voimiaan, ja koska toiseen ihmiseen niitä ei pidä käyttää niin on erittäin kätevää tehdä pahaa jollekin tavaralle. Hillitymmällä luonteenlaadulla varustettu ihminen ei vain VOI ymmärtää sitä tunnetta kun sisällä kuohahtaa niin ettei sitä voi vaan pitää sisällään.
Enimmäksen paiskon kyllä ovia (en raaski hajottaa tavaroita)... Tästä tosin olen saanut lukuisia varotuksia niin isältäni tein-iässä kuin mieheltäkin nyt myöhemmin...
Mies on sitä mieltä että pieni vihanhallintakurssi ei tekis mulle pahaa. Muistuttaa myös kymmeneen laskemisesta usein... Tiedän itsekin että olen kuin hullupää, toista ihmistä en missään nimessä raivoissanikaan halua satuttaa, mutta kun suutun niin se on kuin pyörremyrsky, se vaan vie mut mukanaan ja jälkeenpäin hävettää ja kaduttaa.
Varsinkin jos julkisilla paikoilla alan mesoamaan, esim. kaupassa jos mies sanoo yhden ärsyttävän sanankin niin voin alkaa höyryämään muista piittaamatta.
Ja mikä kauheinta, myös työpaikalla olen raivonnut monesti. Tosin siellä noin yleisestikin riidellään kaikki keskenään jatkuvasti... Joo tosi hilpeä työyhteisö...