voisko olla jotain mahavaivoja?
Onko sulla ollut jotain hiivatulehduksia, vatsavaivoja, paljon antibioottikuureja yms?
Mulla on auttanut KuplaStop-tipat ittelle, niissä on sellasta bakteeria joka tuottaa hyvää maitohappoa ja sit simetikonia joka estää kaasunmuodostusta. Kandee varmaan varmistaa mitä kandee ottaa? Mulla oli paljon suolisto-oireita, tuntu et oon joku koliikkivauva, niin hyvin voin nyt samaistua pieniin jotka itkee ja raivoaa koko ajan. Aloitin myös SCD-dieetin (specific carbohydrate diet, siin on vaan lyhytketjusia hiilihydraatteja--eli ei sokeria, pastaa, viljoja, perunaa, maissia, laktoosia, mutta kaikkia muita kasviksia ja lihaa ja rasvaa ja muuta voi syödä) ja on oireet menneet oikeestaan kokonaan pois.
Usein esim lehmänmaito voi aiheuttaa, ja ite en ainakaan esim sokeria syöttäis.
En usko että noin pienelle sitä lusikalla syötät, mutta esim mehuissa on usein paljon sokeria ja suoliston ikävät bakteerit pääsee jylläämään, ja sit tulee ilmaa ja epämukavia olotiloja.
Lisäks se helpottaa kaiken maailman tulehduksia, koska sokeri ottaa c-vitamiinin paikan solussa, niin että immuunipuolustus heikkenee. Lisäks tärkkelyspitoiset ruoat voi olla huonosti sulavia (peruna, maissi) ja ehkä viljat aiheuttaa ongelmia? En tosin tiedä, kannattaako niitä vältelläkään tai jättää ihan kokonaan pois, en tiedä onko se viisasta, onko siitä haittaa jos pieni ei syö noita. Ehkä joku perehtyneempi tietää?
Tsemppiä ja toivottavasti pienokainen rupee voimaan paremmin!