Kun soititte ekan kerran neuvolaan

  • Viestiketjun aloittaja jännittynyt
  • Ensimmäinen viesti
jännittynyt
Mitä puhuitte puhelimessa? Mitä siinä kysyttiin? vai varasitteko vain ajan? Ettekä puhuneet muusta.? Kysytäänkö siinä puhelimessa esim, onko ollut keskenmenoja ennen? Tms..? vai kysytäänkö näitä vasta sitten neuvolassa..?
 
"vieras"
kyseltiin kaikenlaista jo puhelimessa. viimeisistä kuukautisista, onko yritetty kauan/onko yllätys, fiiliksistä, olosta, aikaisemmista mahdollisista raskauksista....jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännittynyt;25449839:
Eka on, ja yksin oon, en edes tiedä vielä mitä teen :(
Tsemppiä tulevaan! Huomenna varmaan soitat ajan. Toivottavasti saat sen pian. Asiantuntevan terveydenhoitajan kanssa keskustelu auttaa sua varmasti kirkastamaan asian. Uskon, että olet varmasti hämmentynyt. Asiat kyllä selviää :heart:
 
"vieras"
Soitin ja sanoin olevani raskaana ja haluavani varata ajan. Olin tällöin 19v ja äänikin kuulosti nuorelta.

Terkkari onnitteli ja kysyi että milläs mielellä odotukseen, mikä oli minusta hyvä sillä silloin voi itse sanoa ollaanko ottamassa yhteyttä abortin saamisen takia vai raskausseurannan.
Kysyi viimeisten kuukautisten alkamisajan ja sitten varattiin aika. :)
 
bjbjbj
[QUOTE="vieras";25449943]Soitin ja sanoin olevani raskaana ja haluavani varata ajan. Olin tällöin 19v ja äänikin kuulosti nuorelta.

Terkkari onnitteli ja kysyi että milläs mielellä odotukseen, mikä oli minusta hyvä sillä silloin voi itse sanoa ollaanko ottamassa yhteyttä abortin saamisen takia vai raskausseurannan.
Kysyi viimeisten kuukautisten alkamisajan ja sitten varattiin aika. :)[/QUOTE]

Ei neuvolan kautta aborttia hankita
 

Yhteistyössä