Kun seksi ei todellakaan tunnu miltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Miehen kanssa on ollut ongelmia pitkään. Hän on muuttunut työttömyyden ja valtavien taloudellisten huolien myötä. Kuopus on vuoden ikäinen. Itse olen kantanut vastuun aikuismaisesti kaikista vastoinkäymisistä huolimatta, valvon lasten kanssa ja olen heidän kanssaan 24/7. Mies menee ja tulee miten sattuu. Tässä tärkeimmät faktat.

Mies on erittäin seksuaalinen. Minä en ole, mutta suostun/annan, koska se on hänelle niin tärkeää. Satoja asioita on, jotka minulle olisivat tärkeitä, mutta niitä mies ei tosin kuitenkaan jaksa. Surullista...Seksi ei kuitenkaan tunnu yhtään miltään tai sattuu jopa. Kyyneletkin tulevat hyvin usein silmiini, koska toivoin elämän menevän niin toisin ja koska en haluaisi olla näin tavattoman yksinäinen. Niitä yritän kuitenkin mieheltä peitellä, koska hän tarvitsisi vähintään yhden, mutta jopa lukuisia orgasmeja päivässä. Nyt hän tuli kotiin reissuiltaan rukoiltuani, koska olen kuumeessa. En kuitenkaan paljoa apua saanut lasten kanssa, enkä muutenkaan, mutta seksiä olen joutunut harrastamaan jo kahdesti.

Miten ihmeessä tästä eteenpäin :``(

No ei kukaan aivoilla varustettu mies voi olla noin tyhmä! Sano sille suoraan miltä tuntuu. Jos mies ei edes tiedä, ettei se tunnu kivalta ja että sä olet rasittunut? Jos tietää, niin harvinaisen sikamainen ja itsekäs paskapää on siinä tapauksessa.

Miksi ihmeessä sinä suostut? Sano ei, ei ei ei. Jos et saa siitä mitään nautintoa itse ja mies on tuollainen itsekäs sika. JOs mies suuttuu ja lähtee niin mitä muka häviät siinä?

Miehesi vaikuttaa seksuaalisesti aika ylivirittyneeltä. Voisitteko te puhua tuosta, ihan suoraan. Ei kyllä kovin hyvältä kuulosta, vaikka meidän suhteessa minä olen se joka joutuu vonkaamaan, että saa edes muutaman kerran kuussa :) Mutta ex-mies oli tuontyyppinen, ei tuntunut hyvältä.

Voihan p..a...sinulla kamala tilanne, minä haluton työstressin takia -sinä varmaan epävarmuuden ja rakkaudettomuuden takia? Oliko kamalasti sanottu? Tuntuuko sinusta, ettei miehesi sinua rakasta? Kun reissuaa, on rikki, lapselline -kuin tuuliajolla?
Sinä tarvitset turvaa, että joku muukin pitää perheestänne huolta kuin sinä. Vakavan itsetutkiskelun paikka -ja suun avaamisen paikka sitten kun olet miettinyt tarkkaan mitä haluat. Minä pidän sinulle peukkuja. On vaikeaa, kun tuntee ettei ole hyväksytty -kaikki tekeminen tuntuu vaikealta silloin. Hali.

Kauheaa kuultavaa!! Sun pitää kunnioittaa itseäsi sen verran että et anna kenenkään tehdä noin! Lopeta se "seksin anto" ja sanot miehellesi että sitten rakastelette kun sustakin tuntuu siltä! Ja kerrot mitä siihen vaaditaan. Mitä pahempaa se enää voi tehdä!?

Asiasta on puhuttu aivan hirvittävästi ja mies ottaa seksin puheeksi viikoittain milloin miltäkin kantilta. Kun hän on poissa, soittaa usein saunasta, koska saa kuulema orgasmin paremmin, kun kuulee ääneni. Itse olen silloin yleensä lapsia syöttämässä, kokkaamassa, siivoamassa...ja mua ärsyttää, että aikuisella miehellä on mahdollista saunotella keskellä päivää. Kotona hän ei ole työtaakkaa jakamassa, koska ei kestä sitä, että minä haluan täällä asioiden tapahtuvan ja kolmen lapsen kanssa pakkokin on pitää huushollia kunnossa ihan kovalla työllä.

En tiedä. Hän sanoo, että saa paremmin elämästä kiinni, jos olen olemassa hänelle. Jos yritän erota, alkavat hirveät syyttelyryöpyt ja syyllistys siitä, kun en rakasta häntä sellaisena kuin hän on. Totta onkin, että tällaisena en todellakaan rakastakaan. Aikuisen ihmisen on tartuttava ongelmiin ja hoidettava ne kuntoon. Ei kukaan tule kotoa tai toisten nurkista töihin hakemaan tai lainoja maksamaan jne.

Suurin ongelma kuitenkin tuntuu aina vain olevan minun seksuaalisuuteni. Se on ongelma todellakin, mutta yritän parhaani. Se vain on järjettömän tuskallista ja yritän todellakin turruttaa sekä kroppani että mieleni. Satuttaa, kun toinen ei tajua yhtään.

Mä en voi miehenä lakata ihmettelemästä noita juttuja, että miten joku nainen voi suostua tuohon tilanteeseen tai miten joku mies vaatii tuota eikä tajua itse mitä tekee ?
Kuinka hienoa seksi onkaan kun tuntee naisen todella haluavan sitä =) Ilman sitä tunnetta en itsekään pystyisi nauttimaan.

Kyllä asioista puhutaan, mutta kai ei kumpikaan ymmärrä toista. Minusta tuntuu, että yritän kaikkeni voidakseni ymmärtää, mutta ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole, koska mies voi aina vain huonosti eikä saa elämäänsä otetta - on vain todellakin tuuliajolla. Seksin hän on kertonut helpottavan ja syyllistänyt minua julmaksi, jos en pysty siihen. Hän ihmettelee, mikä kumma siinä on niin vaikeaa ja vaikka kuinka rauhallisesti kertoisin, kysyy hän samaa seuraavalla kerralla uudelleen.

Onko tuossa miehessä mitään hyvää minkä takia jatkat suhteessa ?
Mä olen tehnyt sen virheen myös, että yritin pitkässä suhteessa viimeiset kolme vuotta väkisin ymmärtää, koska halusin välttää loukkaamasta toista, mutta kun lopulta sain suun auki ja lähdin niin kas, elämä jatkui molemmilla ja entistä onnellisempana.
Vaikeita asioita ei pääse pakoon vaan tuokin asia tulee jatkumaan ikuisesti. Jonain päivänä vaan katkeroidut itse siihen, että mikset toiminut aikaisemmin.
Ehkä mies vaatii sen herätäkseen todellisuuteen ja hoitaakseen itsensä kuntoon, jonka jälkeen voi vaikka palata yhteen jos siltä tuntuu ?

Yhteistyössä