Kun seksi ei tunnu miltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina väärin

Vieras
Siinäpä se tulikin. Ei ole koskaan tuntunutkaan, hänen kanssaan. Muuten mies on kiltti, huomioonottava, luotettava, lapsirakas, raitis jne.

Miksi minusta ei tunnu miltään?

Ai ei ikinä eikä koskaan? Onko hän sun miehesi? Nyt täytyykin kysyä jos on miehesi, miksi kukaan ottaisi puolisoksi ihmisen, jonka kanssa seksi ei ole ikinä tuntunut yhtään miltään?

Mulla oli sama ongelma miesten kanssa, en vaan syttynyt koko hommaan yleensä. Sitten ihastuin naiseen, ja homma alkoi toimia - seksistä tuli yhtäkkiä hyvää.
Jos oikeasti ja todella haluat seksiä miehesi kanssa, niin kyllä sen pitäisi tuntua hyvältä.

jos käytät e-pillereitä niin ne voi aiheuttaa haluttomuutta. myös heikot lantiopohjanlihakset voivat olla syynä. ei tietenkään henkiseen tuntemuksee mut muuten. ala jumppaamaan niitä lihaksia!

tai sitten teidän kemiat eivät vaan kohtaa sillä saralla!

Mä taas en tunne mitään yhdynnässä, ihan sama miten ja millä tahdilla mies lykkii menemään, se ei tunnu minusta juuri miltään. Oon joskus miettinyt, onko mulla emättimessä mitään hermotusta...Klitorista stimuloimalla mies kyllä saa minut tulemaan, mutta tosiaan itse yhdyntä on mulle "ihan sama" tulemisen kannalta. Voikohan asialle tehdä jotain?

Mä taas en tunne mitään yhdynnässä, ihan sama miten ja millä tahdilla mies lykkii menemään, se ei tunnu minusta juuri miltään. Oon joskus miettinyt, onko mulla emättimessä mitään hermotusta...Klitorista stimuloimalla mies kyllä saa minut tulemaan, mutta tosiaan itse yhdyntä on mulle "ihan sama" tulemisen kannalta. Voikohan asialle tehdä jotain?

Pieni klitoris, kun on iso klitta niin saa helpommin.

Yhteistyössä