Kun sanotaan ettei modet tarkistele ip-osoitteita..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitenkäs kun esim minun konettä käyttää siskoni ja pari kaveria myös silloin tällöin ja kaikki taitaa käydä plussallakin. jos minä kirjoitan eka omall nicillä aloituksen ja sen jälkeen myöhemmin kaveri siihen harmaana? saanko minä siitä bannin? :o en tiedä miten nuo ip.t menee.

Saat, jos sinun koneella joku kirjoittanut jotain inhottavaa, olethan koneen omistaja, ei ne käyttäjää tiedä

Joo, tai vaikka toisella koneella samasta nettiliittymästä.

lukematta ketjua ja olematta mode totean sen että tavallisella koneenkäyttäjällä se ip osoite voi olla eri sen jälkeen kun taas kerran sulkee koneen ja avaa sen uudelleen. Ja se että minulla tänään tietty osoite, niin ei sillä huomenna välttämättä enää minua tunnistaisi.
aika iso juttu olisi kenenkään uteliaan lähteä tutkimaan onko joku harmaa jonkun mustan nikin takana tai päinvastoin.
herjaketjut ja asiattomuudet asia erikseen ja ne pitäisi toki saada kitkettyä pois. Ihan jo normaaleihin käytöstapoihin kuuluu tietyt asiat, mutta näyttää että netissä ne unohtuu joiltakin joskus kokonaan vai kuuluuko se nettiin ja virtuaaliolemiseen että luodaan sellainen ilkeä virtuaaliminä myös ja heitellään kakkaa enemmän kuin keväisiltä pelloiltakaan maanviljelijöiltä löytyy.

Yhteistyössä