??
Olen flunssassa rv 25. Vauva ollut nyt 2 päivää lähes liikkumatta. Harvakseltaan tunnen hennon potkun, mutta totuttua vipinää ei mahassa ole..
No jos tunnen välillä liikkeitä, niin kai se hengissä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene ihmeessä kuuntelemaan sydänäänet..
miksi ei ole? luulis et lapsen kunto on tärkeempi kuin joku muu. itse menisin vaikka kävellen jos siiitä kiiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mahdollisuutta lähteä minnekään synnärille ennen torstai iltaa..
Esikoiselle ei hoitajaa ennen torstaita.. Ei sitä voi yksin kotiinkaan jättää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi ei ole? luulis et lapsen kunto on tärkeempi kuin joku muu. itse menisin vaikka kävellen jos siiitä kiiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mahdollisuutta lähteä minnekään synnärille ennen torstai iltaa..
No voihan sen ottaa mukaan jos on hätäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Esikoiselle ei hoitajaa ennen torstaita.. Ei sitä voi yksin kotiinkaan jättää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi ei ole? luulis et lapsen kunto on tärkeempi kuin joku muu. itse menisin vaikka kävellen jos siiitä kiiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mahdollisuutta lähteä minnekään synnärille ennen torstai iltaa..
ota se mukaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Esikoiselle ei hoitajaa ennen torstaita.. Ei sitä voi yksin kotiinkaan jättää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi ei ole? luulis et lapsen kunto on tärkeempi kuin joku muu. itse menisin vaikka kävellen jos siiitä kiiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mahdollisuutta lähteä minnekään synnärille ennen torstai iltaa..
ota mukaan ta sitte neuvolaan kuunteleen sydänäänetAlkuperäinen kirjoittaja ap:Esikoiselle ei hoitajaa ennen torstaita.. Ei sitä voi yksin kotiinkaan jättää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi ei ole? luulis et lapsen kunto on tärkeempi kuin joku muu. itse menisin vaikka kävellen jos siiitä kiiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mahdollisuutta lähteä minnekään synnärille ennen torstai iltaa..
voi herttinen toi mikää syy oo! esikoinen mukaan ja meette yhessä! kai se nyt sen verran osaa käyttäytyy et saat selvyyden onko masussa kaikki kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Esikoiselle ei hoitajaa ennen torstaita.. Ei sitä voi yksin kotiinkaan jättää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi ei ole? luulis et lapsen kunto on tärkeempi kuin joku muu. itse menisin vaikka kävellen jos siiitä kiiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mahdollisuutta lähteä minnekään synnärille ennen torstai iltaa..
huh huh..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut jos tunnen silloin tällöin pienen potkun niin kai se hengissä on ja sydänäänet kuuluu?
Miten sitä lapsen sairautta sydänäänillä todetaan?
Ajattele nyt. Jos lapsesi vaikka taistelee kohdussasi hengestään ja sinä arvot mitä teet. Etkö oikeasti käy mieluummin vaikka turhaan näytillä, kuin mietit jälkikäteen, että miksi en lähtenyt??Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut jos tunnen silloin tällöin pienen potkun niin kai se hengissä on ja sydänäänet kuuluu?
Miten sitä lapsen sairautta sydänäänillä todetaan?