Kun pettäjä onkin nainen!

tyttö e-suomesta

Uusi jäsen
15.06.2007
1
0
1
Kerron nyt omasta tilanteestani. Olen 1 ja 3 v lasten äiti ja elän avoliitossa. Minulla on ollut suhde toiseen mieheen helmikuusta asti. Suhde alkoi täysin hauskanpidon merkeissä kunnes tunteet roihahti. Periaatteessa suhde on nyt loppu, sillä panin sen poikki. En kuitenkaan olisi valmis jättämään miestäni toisen takia, kaikesta paskasta huolimatta mitä hän on minulle aiheuttanut. Olen aina ollut epävarma siitä onko mieheni se jonka kanssa olen oikeasti halunnut perustaa perheen, vai ajauduinko vain tähän tilanteeseen. En enää edes rakasta miestäni mutta kliseisesti sanottuna en halua erota lasten takia. En ole onnellinen. En tunne itseäni arvostetuksi, en halutuksi tuntuu että olen miehelleni itsestään selvyys. Ennen tätä tapahtumasarjaa en olisi koskaan kuvitellut pettäväni. Viime kesänä mieheni jätti minut kuin nallin kalliolle aivan yhtäkkiä, rillutteli 3 viikkoa ja halusi palata takaisin, tietysti hänet otin. Jos sama tilanne tulisi eteen en enää ottaisi. Ollaan käyty läpi parisuhdeterapiakin josta ei kyllä kovin suurta apua ollut kuin hetkeksi. En tiedä miksi kirjoitin, oli vaan saatava avautua.

No et sinä kaikesta huolimatta maailman ensimmäinen pettävä nainen ole :/ Saat varmasti tällä palstalla runsaasti p*skaa niskaan, joten rohkea teko kirjoittaa tänne. Uskon ettet ole ylpeä teoistasi ja varmaan tunnet syyllisyyttäkin. Mutta hyvä kun lopetit suhteen! Ja äitinä on luonnollista ajatella lastensa parasta, erohan on aina lapsillekin uusi tilanne..

Elämä on liian lyhyt elettäväksi ihmisen vierellä jota ei rakasta, halua ja kunnioita |O

Onnettomien vanhempien käytös heijastuu suoraan lapsiin.

..Eipä mulla tähän muuta.

Kannattaisi erota!!!!! Oon ollut siinä tilanteessa, lapsen asemassa että toivoin että mieluummin eroaisivat kuin jatkaisivat riitelyä. Ei oo kivaa.

Sulla ei oo kuin yksi elämä, ja ne lapset IHAN OIKEESTI on onnellisempia jos eroat kuin pysyt suhteessa jossa oot onneton. Varsinkin kun ovat vanhempia, niin tajuavat kyllä että ne on ainut syy miksi sä pysyt miehes kanssa.