kun on tullu lueskeltua näitä juttuja täältä..

• Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti
eräs äiti
niin tuli mieleen että,monet aika kärkkäästi ilmasee oman mielipiteen,esim jos joku kertoo ongelmastaan tai huolenaiheistaan niin kohta on joku jo haukkumassa pystyyn,tai sanoo ei niin vaan näin..joiltakin tuntuu puuttuvan käsitys siitä että ihmiset on erilaisia ja kaikilla perheillä omat ongelmakohtansa ja tapansa,niin jos tapa ei vastaa omaa niin vaikuttaa siltä että se on auttamattomasti väärä joidenkin ihmisten mielestä..ja minusta on täysin naurettavaa jos ei pysty hyväksymään toisenlaisia näkökulmia,itse olen kotiäiti mutta kun olen lukenut täällä näitä juttuja,niin tulee vähän sellanen fiilis että monet kotiäidit halveksuu töissäkäyviä,itselläni ei ole mitään vastaan sitä että jos käy töissä ja lapset on hoidossa,sehän on täysin normaalia minun mielestä..samoin kuin se että on kotona lasten kanssa,eiköhän nämä asiat ole jokaisen vanhemman oma päätös siis miksi rueta kritisoimaan ja syynäämään?

vieras
Normaalielämässä harvempi sanoisi suoraan noin kärkkäitä mielipiteitä kuin netissä tuntemattomuuden turvin. Itsekin olen pari kertaa joutunut muistuttamaan itseäni, ettei anonymiteetti oikeuta runttaamaan kenenkään mielipiteitä, ongelmia tai elämäntapaa. Mutta kaipa tämä osoittaa, että ihminen on susi toiselle, jos vain on mahdollisuus eikä asiasta joudu vastuuseen.

Yhteistyössä