Kun on huutonetissä huuto auki, jossa minulla on korkein huuto ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
tiedän että en ole koneella kun se sulkeutuu ja haluan käyttää korotusautomaattia, niin jos huutoni on nyt 11? ja laitan siihen automaatilla vaikka 15? niin pysyykö se siinä 11? vai nostaako se samantien sitä sen verran mikä siinä on merkitt minimikorotukseksi (esim yhden euron) vai nostaako vasta sitten jos joku sitä huutaa?

Se menee aina sen seuraavan huutaja edelle. Eli joku huutaa 12 ? niin sinulla korotusautomaatti nostaa huutosi voittavaksi huudoksi 12?. Näin siihen asti että joku huutaa 15?. Silloin olet vielä voittajahuutaja, muttet enää jos joku huutaa 16 ?

no niin.... menin sitten korottaan VARUILTA sitä 4 ? automaatilla (minimi 2?) niin nosti sitten suoraan sen 2 euroa!!! eli jos olisin laittanut heti, aikaisemmin se korotuksen niin olis mennyt niinkuin piti mutta nyt olen itse tehnyt kaksi viimeisintä huutoa, turhaan se viimeisen korotus jos kukaan ei huuda sitä enää!!!!

Siellä on joku huutanut yhtäaikaa ja sinä olet ohittanut sen huutajan. Minä olen huutanut tuotetta ja minun huutoni on hävinnyt siitä ja korotusautomaatilla oleva huutajan tunnus on lukenut siinä. Siellä sivuilla on kerrottu tarkkaan miten tuo menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä on joku huutanut yhtäaikaa ja sinä olet ohittanut sen huutajan. Minä olen huutanut tuotetta ja minun huutoni on hävinnyt siitä ja korotusautomaatilla oleva huutajan tunnus on lukenut siinä. Siellä sivuilla on kerrottu tarkkaan miten tuo menee.

mutta kun kohteessa on tasan kaksi huutoa ja molemmat ovat minun

Joo. Kävin lukemassa ohjeissa ja totta se nostaa sen kerran vaikka olisit itse ollut voittaja. Eli jos laitat vielä myöhemmin korotuksen automaattiin niin se nostaa taas :( Onpa tosiaa tyhmää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo. Kävin lukemassa ohjeissa ja totta se nostaa sen kerran vaikka olisit itse ollut voittaja. Eli jos laitat vielä myöhemmin korotuksen automaattiin niin se nostaa taas :( Onpa tosiaa tyhmää...

niinpä... kun halusin korottaa varuiksi kun olen metsässä mäenlaskussa kun kohde sulkeentuu... joo korotin kyllä, omaa huutoani... no on siinä vielä yksi korotus mulle tulossa jos joku huutaa.... oppia ikä kaikki

Yhteistyössä